Kuldmuna 2020 konkursile esitati 848 tööd

Loovkonkursile Kuldmuna esitati tänavu 848 tööd, sh 41 tööd noortekonkursile Taeva Pesamuna. Eelmisel aastal osales konkursil 850 tööd, sh 56 Taeva Pesamuna oma. Seega püstitas Kuldmuna tänavu kõigi aegade rekordi põhikonkursi tööde arvu osas.

Võitjad selguvad 20. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal, kus jagatakse mune möödunud aasta kõige silmapaistvamatele ja loomingulisematele turunduskommunikatsiooni lahendustele ning valdkonna tegijatele reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.

Esmakordselt toimub Kuldmuna koos ADC*Eesti Disainiauhindadega, mis teeb sellest Eesti võimsama loovusfestivali. Kuldmuna teemaks on tänavu “Loovus liidab”, mis tähistab
loome- ja turundusinimeste ühtehoidmist ja koos tegutsemist.

Kuldmuna gala õhtujuhid on Mart Juur ja Kristel Aaslaid. Gala lõpetab aasta vägevaim afterparty, kus astuvad üles Öed, OOPUS ja DJ-de duo Hot n’ Handsome.

Ära jäta piletiostu viimasele hetkele – eelmistel aastate kogemus näitab, et siis on gala piletid juba välja müüdud. Praeguseks hetkeks on rohkem kui pooled piletid müüdud ja teada on, et viimasel hetkel lisapileteid müüki ei tule. Osta pilet siit: Kuldmuna gala & afterparty piletid.

Kuldmuna toetavad Taevas Ogilvy, Forum Cinemas, Omniva, JCDecaux, Siteimprove, Paulig, Workland, KNM, AdGorilla, Prike, Tanker ja Lindström.

Kuldmuna korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, VOOL Events’i ja Milestone Events’iga.

Kuldmuna loovlahenduste autor on Optimist Creative (disainer Bruno Palmik).

Kuldmuna kommunikatsioonipartner on kommunikatsioonibüroo Dalton.

Kuldmuna koduleht: www.kuldmuna.ee

1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 22. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised