JCDecaux Eesti uus müügijuht on Raili Kala

Eesti välimeediamaastiku turuliider JCDecaux tervitas septembri algul oma ridades uut müügijuhti Raili Kala, kes on varasemalt olnud pikalt Volkswageni brändi turundusjuht ning tegutsenud nii turundusagentuuris Louder kui ka meediaettevõttes Director Meedia.

JCDecaux Eesti müügijuht Raili Kala
JCDecaux Eesti müügijuht Raili Kala

Raili, räägi palun endast.

Olen erinevatel turunduse ja müügi juhtpositsioonidel töötanud alates 2006. aastast. Selle ajaga olen kogunud igasuguseid huvitavaid kogemusi nii elavturunduse, traditsioonilise massimeedia kui ka geriljaturunduse vallast. Olin pikalt Volkswageni brändi turundusjuht Moller Auto Eesti esindustes, kus sain laiapõhjalise ülevaate brändikampaaniate planeerimisest ja elluviimisest ning turundusjuhi väljakutsetest. Kuna olen varem tegutsenud nii turundusagentuuris Louder kui ka meediaettevõttes Director Meedia, olen näinud väljakutseid nii agentuuri kui ka meediapakkuja vaatenurgast. Need kogemused on õpetanud mulle väga eriilmeliste kaubamärkide turunduse eripärasid ning tulevad kliendi soovide mõistmiseks kindlasti kasuks. Lisaks on mul akadeemilise poole pealt TTÜ ärijuhtimise magistrikraad, spetsialiseerumisega turundusele.

Miks otsustasid JCDecaux’ga liituda?

JCDecaux on suur rahvusvahelise haardega ettevõte, soovin selle tugevana püsimisse ka ise panustada. Välimeedia ei ole sihtgruppide mõistes killustunud ega nõua ühtki spetsiifilist tarbimisharjumust. Isegi vaatamata ajutistele mõõnadele veedavad inimesed järjest enam aega väljaspool kodu ning on uuringute põhjal väljas liikudes uuele infole väga vastuvõtlikud. Olen veendunud, et välimeedia võimaldab igal juhul haarata inimeste tähelepanu ja teeb nad reklaamija sõnumist teadlikuks. Seega on avaliku linnapildi nutikas kasutamine turunduskommunikatsioonis võtmetähtsusega.

Millistena näed oma esimesi samme uuel kohal?

Esiteks soovin anda klientidele veelgi suuremat kindlustunnet teenuste kvaliteedi osas. Klientidele on kahtlemata oluline, et välimeediasse tehtavad investeeringud oleksid mõõdetavad. Kampaaniat planeerides saame rahvusvahelise välimeedia kontaktiuuringu Outdoor Impact abil anda olulist infot kampaaniate katvuse, sageduse ja kontaktide kohta. Lisaks nendele andmetel viime aastas läbi rohkem kui 60 kampaania järeluuringut, mis annavad olulist teavet efektiivsete kampaaniate toimimisest. Neid infokilde ja nippe soovin veel enamgi turuga jagada, et näeksime väljas liikudes veel silmatorkavamaid, paremini planeeritud ning tulemusi toovaid kampaaniaid.

Teiseks soovin veelgi tugevdada meeskonnavaimu ja -motivatsiooni. Vaatamata erinevate uute meediumite turuletulekule on välimeedia enda positsiooni Eesti turul järjepidevalt kasvatanud. Seega saame oma pädeva meeskonnaga pakkuda head teenust nii olemasolevatele kui ka tulevastele klientidele.

Kolmandaks tahan panustada sellesse, et JCDecaux pinnad oleksid vilkas tänavapildis pilkupüüdvad ja laitmatult korrashoitud, et need sisustaksid kaunilt ja põnevalt meie kõigi, sõidukijuhtide või jalakäijate, teekonda tänavatel.

JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp
JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp

JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp:

Aitame reklaamijate sõnumitel jõuda sihtrühmadeni ja tõsta brändide tuntust ja käivet. Seetõttu on mul väga hea meel, et JCDecaux uuel müügijuhil on kogemus nö teistelt poolt lauda – turundusjuhina.  Tõhusad reklaamikampaaniad sünnivad tegelikult vägagi „suure laua“ taga – kliendi, meediaagentuuri, loovagentuuri ja meediakanali koostöös. Edu saavutamiseks on oluline kuulda ja mõista klientide äri ja kommunikatsioonieesmärke. Raili pikaajaline kogemus turundusjuhina aitab JCDecaux tiimil mõista paremini klientide ootusi ja pakkuda välja täpsemaid lahendusi.

Meie jaoks on tähtis olla eelkõige mõistlik ja väärtust loov koostööpartner ja usun et süstemaatilise juhina suudab Raili tõhusalt toetada meie tiimi tugevate kliendisuhete loomisel. JCDecaux senine müügijuht Zanna Taimre on suundumas peagi lapsehoolduspuhkusele.

Silja Oja, TULI


JCDecaux Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liige. Liitu kuulub praegu 82 ettevõtet.

Kõik uudised