Helsingi lennujaama tallinlaste reisifotodega kampaaniale digimeedia konkursilt esikoht

Helsingi lennujaama rahvusvaheline turundustegevus pälvis digimeedia konkursil Grand One kõrge tunnustuse. Tallinlaste poolt Instagrami üles pandud fotod tänavapilti toonud kampaania tunnistati digitaalse välireklaami kategoorias võitjaks.

Kampaania „Tallinn Holiday Album“ kandev idee sai alguse mõttest, et tänavate äärde paigutatud reklaamfotod ei ole kuigi isikupärased. Kas fotod looksid teistsuguse meeleolu, kui neil oleks kujutatud tuttavaid nägusid? See oli Helsingi lennujaama enam kui 160 otselendu reklaamiva kampaania eesmärk: lendude sihtkohtade reklaamiseks kasutatud fotod saadi neid kohti külastanud eestlastelt.

Möödunud sügisel said Tallinna välireklaamid uue ilme, kui linnatänavad vallutasid kohalike tehtud reisifotod. Pildid paigutati autorite elukoha naabrusesse ja see idee äratas hommikul tööle ruttajatel rõõmsaid reaktsioone. Välireklaamide kujunduses säilitati Instagramile omased tunnused, lisatud olid ka Helsingi lennuvälja Instagrami kontol jagatud fotode juurde kirjutatud kommentaarid.

 

„Meie sügisene kampaania õnnestus suurepäraselt ja äratas nii Eestis kui ka välismaal positiivset tähelepanu. Tallinlasi rõõmustasid nii kampaania idee kui ka võimalus oma reisipildid välireklaami üles panna. Saime tallinlastega hästi kontakti ning meie kampaania põhisõnumi – Helsingi lennuväljalt väljub enam kui 160 otselendu unelmate reisisihtkohtadesse – edasi andmine õnnestus samuti. Võit on hetkeolukorda arvestades eriti magus, sest kogu lennuliiklus on silmitsi oma ajaloo suurima väljakutsega,” kommenteeris Soome lennujaamu haldava Finavia turundus- ja kommunikatsioonijuht Katja Siberg.

Parima digitaalse välireklaami kategooria võidutöö valikut põhjendati järgmiselt: „Lihtne, aga geniaalne. Liigub sujuvat digitaalsest analoogsesse ja tagasi ning võlub sihtgruppi mõlemas valdkonnas. Põhirõhk insightil ehk isiklike kogemuste jagamisel. Hoolikalt läbi mõeldud ja suurepärast teostatud. Tekitab lausa kadedust.“

Grand One on Soomes avaldatud või põhjalikult uuendatud digimeediatoodete hindamiseks mõeldud konkurss.

Kampaania toimus möödunud sügisel, 30. septembrist novembri lõpuni. Tallinlaste poolt Instagramis jagatud kampaaniapilte ja meeleolusid vahendavaid fotosid leiab teemaviitega #tallinnareisialbum.

Kampaania võtmearvud:

Saavutatud postituste ulatus (reach): 3809361
Meeldivaks märgitud: 72625
Kommentaarid: 1866

Kampaania kavandamine: TBWA\Helsinki
Tootjad: TBWA\Helsinki ja Imagine\TBWA
Meediabüroo: Dagmar

Imagine\TBWA on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 76 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised