Esimest korda jagati auhindu Baltikumi võimsaimatele kaubamärkidele ja mõjuisikutele

3. oktoobril Riias kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands
Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid ja populaarseimaid
kaubamärke. Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank,
kes tunnustati Baltikumi parimaks kaubamärgiks, aga ka igas riigis individuaalselt.
Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt
teisel ja kolmandal kohal.

Koostöös Latvijas
Zaļais punktsiga koostatud Baltikumi kõige rohelisemate kaubamärkide
edetabelis haaras Baltikumi juhtiva kaubamärgi positsiooni endale Neste,
samas kui Eestis oli võitjaks Orto/Puhas Loodus. Teise ja kolmanda koha tagasid Eestis endale vastavalt Värska ja Elron

Baltikumi idufirma-kaubamärkide edetabel koostati Accenture
Latvia ja pädeva Baltikumi žürii abil. Trükkimisplatvorm Printify on
Baltikumi võimsaim idufirma, kes sai enim hääli ka DELFI Vox Populi
hääletusel, samas kui Eestis tuli võitjaks isikutuvastamistööriist Veriff.
Lisaks olid žürii hinnangul Eesti võimsaimate idufirma-kaubamärkide seas
vastavalt teise ja kolmanda koha saavutanud AI-elementidega advokaatide
teenindusplatvorm HUGO.legal ja AI-põhine lepingute koostamise idufirma Avokaado

Baltikumi
tasandil anti kõige ainulaadsema kaubamärgi auhind Porschele, samas kui
Eestis omistati sama tiitel Vana Tallinnale. Baltikumi kõige armastatuma
linna tiitel nii Baltikumis kui Eestis läks Tallinnale. Baltikumi kõige kiirema
kasvuga kaubamärgi eriauhinna sai Circle K

Meedia valdkonnas peeti Baltikumi mõjukaimaks
kaubamärgiks TV3-e, samas kui Eestis sai selle au osaliseks ETV.
Koostöös Httpooliga selgitati välja ka mõjukaim LinkedIni kaubamärk,
milleks oli Baltikumi tasandil Tele2 ja Eestis Ettevõtluse Arendamise
Sihtasutus (EAS). 

Baltimaade mõjukaima Instagrami mõjuisiku tiitli pälvis
Leedu suunamudija @akvuzeee. Samas on Eesti 5 parimat Instagrami
mõjuisikut: @hensugusta, @greteklein, @liinaariadne, @nublufy ja @deananoop.
Baltimaade mõjukaimate mõjuisikute edetabeli koostas Eesti mõjuisikute
turundusplatvorm Modash.io.


Tähistades 15 aasta möödumist armastatuimate
kaubamärkide edetabeli käivitamisest, koostati see edetabel sellel aastal
esimest korda kogu Baltikumi tasandil. Edetabeli peamised partnerid on DDB
Latvija, OMD, Kapitāls ja RAIT. 

Edetabelit toetasid omalt poolt ka
ettevõtted, sealhulgas DDB Estonia ja Zavod BBDO, Accenture Latvia,
Latvijas Zaļais punkts, DELFI, Modash.io, Httpool, Rimi Latvia, Carlsberg, Rīgas Melnais Balzams ja Barley Bros.   

Kõigi võitjate ja edetabelitega saate tutvuda
aadressil: balticbrands.eu

Silja Oja, TULI

Kõik uudised