Kõik uudised

ERR reklaamib esimest korda oma tähtsamaid väljundeid ühtse tervikuna

Esimest korda reklaamib ERR oma uudistetoimetuse tähtsamaid väljundeid ühtse tervikuna, kanaliteüleselt. Kolm lihtsat 20-sekundilist reklaami räägivad samas võtmes uudisteportaalist err.ee, ETV Aktuaalsest Kaamerast ja Vikerraadio Päevakajast. ERRi telekampaania “Kvaliteetaeg” autor on loovagentuur Salama.

Fotol: ERR-i turundus- ja müügiosakonna juhataja Marika Jahilo

Tänasel meelelahutuslikul, tõejärgsel, libauudiste, klikimajanduse jne ajastul on uudiste kvaliteet tähtsam kui kunagi varem – kunagi ei või teada, kas loetud, kuuldud või nähtud uudis on ehtne või väljamõeldis, kontrollitud või kuulujutul põhinev, sisukas või ainult kõlava pealkirjaga.  

ERRi reklaamid näitavadki, et pealtnäha täpselt samas tegevuses meediatarbijad võivad tegelikult väga erinevate asjadega tegeleda – üks istub telefonis, arvutis või liiklusummikus ning lahutab paremal juhul meelt, halvemal juhul aga saab petta, teine aga veedab aega kvaliteetselt, ERR-i uudistega. 

Vikerraadio:

AK:


err.ee:

Huvitav nüanss, mida tavavaataja ei näe, on reklaamide casting, mis viidi läbi ERR-is – kuuest osatäitjast neli on ERR-i enda töötajad, kellest vaid üks viibib ka oma tavatöös kaamera ees. 

“Kampaania eesmärk oli rõhutada kvaliteetsete uudiste olulisust inimese elus. Rahvusringhäälingu tugev uudistetoimetus toodab erinevaid uudisteformaate meie kõikidele platvormidele. Ei ole oluline, kas saad oma päeva uudiste doosi Vikerraadiost, portaalist või õhtusest AK-st, oluline on, et oled informeeritud ja saad elus paremaid valikuid teha. Kasuta oma aega kvaliteetselt, tarbides kvaliteetmeediat müra- ja reklaamivabalt,“ rääkis ERR-i turundus- ja müügiosakonna juhataja Marika Jahilo

„Ajastasime kampaania valimiste-aegsesse perioodi, mil huvi meedia vastu on tavalisest kõrgem. Tulemuslikkust on raske mõõta, aga näiteks õhtuse AK otsevaatajate arv on kasvanud aasta varasema perioodiga võrreldes 13% võrra ja ulatus 147 000 inimeseni. Kuigi kasv on iseloomulik valimisteperioodile, on väike tõuge reklaamklipi näol seda tõusu kenasti toetanud,” kommenteeris ta kampaania tulemuslikkust. 

  • Klient: ERR
  • Turundus- ja müügiosakonna juhataja: Marika Jahilo
  • Uudisteportaali, ETV2 ja Raadio 2 brändijuht: Janika Möls
  • ETV, Vikerraadio ja ERRi brändijuht: Madis Sein
  • Uudiste- ja sporditoimetuse peatoimetaja: Anvar Samost 
  • Loovgentuur: Salama
  • Loovjuht ja copywriter: Madis Ots
  • Projektijuht: Anu A. Ots 
  • Tootja: Caviar Films
  • Režissöör ja produtsent: Kaimar Kukk

Silja Oja, Turundajate Liit