04.03.2021

CMSPHD-st sai Intense growth HUB

Meediaagentuurist CMSPHD sai ettevõtete kasvukeskus Intense growth HUB. “Me ei defineeri ennast enam meediaagentuurina, ei piira selle valdkonnaga, kuigi eks meediateenused jäävad ka edaspidi osaks meie teenustespektrist,” ütles ettevõtte tegevjuht Liis Oper.

Liis Oper. Foto: Jarek Jõepera
Liis Oper. Foto: Jarek Jõepera

“Oleme loonud täiesti uue ärikontseptsiooni, milleks on kasvukeskus, kus ühendame nii olemasoleva meediakompetentsi kui ka äri kasvule suunatud knowhow teenuse. Alates märtsist oleme Intense growth HUB, mis on tekkinud kahe meediaagentuuri – CMS ja BPN – liitumisel,” rääkis Liiis Oper.

“Tänaste äride ja nende klientide vajadused muutuvad väga kiiresti ning selleks, et kasvada, peab vaatama äri hoopis uue ja terviklikuma pilguga. Intense growth HUB kasvukeskus on kokku toonud nii omnichannel vaate, iRetail mõõtme, meedia- ja turundustoe kui ka kogu äri hõlmava 360 kraadi vaatelise agiilse mõttemaailma,” lisas Oper.

“Intense growth HUB-i eesmärk on aidata luua kiireid kasvustrateegiaid ning andmepõhist juhtimist. Saame pakkuda abi agiilsete tiimide loomisel ja uute võimaluste kaardistamisel. Näeme, et agentuuride maailm ei rahulda klientide vajadusi. Meie eesmärk on näidata teed. Aitame äridel kiiresti kasvada, optimeerida ja efektiivseid protsesse luua,” selgitas ta.

Liis Oper jätkab Intense growth HUB juhina ja on kutsunud endaga koos seda vedama uued inimesed, Marit Finnie ja Kristel Kivipalu.

Juhatuse liikmetena on vastutusalad jaotatud järgmiselt:

  • Liis – meedia- ja üldised teemad;
  • Marit – kasvukeskus;
  • Kristel – õnnelikud kliendid.
Marit Finnie. Foto: Jarek Jõepera
Marit Finnie. Foto: Jarek Jõepera

Marit Finnie on töötanud erinevate brändide ja meeskondadega nii Baltikumis, Euroopas, Aasias kui ka Ameerikas, omades kogemust juhtimises, turunduses, startupinduses, jaekaubanduses ning tehnoloogiamaailmas.

Kristel Kivipalu. Foto: Jarek Jõepera
Kristel Kivipalu. Foto: Jarek Jõepera

Kristel Kivipalu on 13 aastat tegelenud erinevate ettevõtete ärivajaduste kaardistamisega ja neile lahenduste välja töötamisega selleks, et kampaaniad oleks edukad ja kõnetaksid lõpptarbijat. Nende aastate jooksul on Kristel juhtinud Fox International Channels Baltikumi telekanalite Fox, Fox Life ja National Geographic reklaamimüüki, nii Postimehe kui ka 6 Postimees Gruppi kuuluva maakonnalehe reklaamimüüki. Viimased kaks aastat vedas Kristel Postimees Grupi raadiokanalite reklaamimüüki, vastutades raadio Elmar, KUKU, MyHits, Narodnoe ja DFMi reklaamikäibe eest.

Intense Group on esindatud kolmes Balti riigis. Alates 1. märtsist 2021 ei esinda Creative Media Service OÜ enam PHD kaubamärki Eestis.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt