Botaanik baar võitis Saksa disainiauhinna

Andres Siem ja Helen Illend lõid kokteilibaarile Botaanik brändiidentiteedi ning võitsid sellega German Design Award 2020 konkursil auhinna.

Eesti kokteilibaarile Botaanik loodud brändiidentiteet sai auhinna Excellent Communications Design ehk suurepärase kommunikatsioonidisaini kategoorias. Auhinnatseremoonia toimub 7. veebruaril Frankfurdis.


Andres Siem

Samal ajal nii loovjuhi, copywriteri kui ka tellija rollis olnud Andres Siem avas võidu toonud idee tagamaid. “Tore on selle töö juures see, et kõik kasutatud röntgenfotod on tehtud ise kliinikus, täpsemalt loomakliinikus, kus rentisime röntgenmasina terveks päevaks. Kuna Botaanik baar armastab taimi ja kasutab neid rohkelt ka oma kokteilides, siis tahtsin kasutada väga-väga lähedalt pildistatud taimi Botaanik baari kommunikatsioonis ja visuaalses identiteedis,” kommenteeris Siem, kes on ühtlasi Botaaniku peabaarmen ja omanik ning on varasemalt pikka aega reklaamiagentuuris töötanud.


Helen Illend

Võidu toonud disaini kunstiline juht oli agentuuri Brand New partner ja disainer Helen Illend.

Žürii sõnul annavad taimede ja baaritarvikute röntgenpildid kaubamärgi kujundusele erilise esteetika ja muudavad selle väga äratuntavaks, lisaks näitab läbipaistvus selgelt kontseptsiooni ideed.

Siem lisas, et röntgenfoto mõte tuli tal Londonis, kui ta õppis kokteiliakadeemias ning töötas kohalikes baarides ehk valmistus Botaaniku avamiseks. “Röntgen tuli tegelikult koos copy’ga. Meie deviis on “Artisan Cocktails – a closer look at the incredible taste of plants” ja see lihtsalt nõudis “läbi” taimede vaatamist,” selgitas Siem, kuidas tekkis mõte just nimelt röntgenülesvõtet kasutada.

Botaanikule German Design Award 2020 konkursil võidu toonud visuaalid:






Vaata ka: German Design Award 2020

Silja Oja, TULI

Kõik uudised