63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga

Pipedrive’i poolt 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiimidest ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.

Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kinnitavad globaalse küsitluse tulemused, et kuigi kriisiaja pikkuse osas valitseb ebaselgus, on suur osa müügi- ja turundustiimidest uuele olukorrale kiiresti reageerinud. “Praegustes keerulistes tingimustes on müügis ja turunduses võtmeteemadeks klientidega tugeva sideme hoidmine ning oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järele muutunud keskkonnas vajadust tuntakse,” lisas Anikin.

Uuringust tuli välja, et 63% müügi- ja turundusinimestest usub kriisi möödumist 4-6 kuu jooksul. 62% vastanutest on kohandanud oma pakkumisi, et need vastaksid paremini klientide praegustele vajadustele.

Pipedrive viis küsitluse läbi oma aprilli alguses toimunud veebiseminari “Müük ja turundus COVID-19 pandeemia ajal” osalejate seas. Kriisiaegsetele müüginippidele keskendunud veebiseminari saab järele vaadata Pipedrive’i uuel kogukonnalehel Pipedrive Sales Community, kust leiab ka info järgmiste tasuta ürituste kohta. Foorumis vahetavad omavahel kogemusi ning nõuandeid nüüdseks juba üle kahe tuhande müügi- ja turundusinimese.

Pipedrive on 2010. aastal Eestis asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Täna kasutab Pipedrive’i müügitööriistu üle 90 000 ettevõtte rohkem kui 150 riigis ning firma on kaasanud 90 miljoni USA dollari väärtuses investeeringuid. Pipedrive’i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja Tampa/St. Pete Floridas. Ettevõttes töötab üle 660 inimese. 

Silja Oja, TULI

Kõik uudised