Webinar: Venekeelne turundus ja kommunikatsioon – case study’de analüüs
12. augustil koguneme taaskord Zoomis, et rääkida turundusest ja kommunikatsioonist vene sihtrühmale. Sel korral on TULI liikmetel võimalik haruldane võimalus küsida enda case’idele tagasisidet loovagentuuri Protein juhilt Vladimir Pavlovilt.
Esineja: Vladimir Pavlov, loovagentuuri Protein partner ja tegevjuht
Protein Group on 2013. aastal asutatud loovagentuur St. Peterburgis. Protein Group arendab strateegilisi ja loovaid lahendusi Venemaa, Valgevene ja Kasahstani klientidele ning konsulteerib ka Eesti kliente venekeelse kommunikatsiooni strateegia ja copywritingu osas. Kliendid: Valio, Fazer, Greenfiled, Tess, Jardin, STADA, Neste, The State Hermitage Museum, Faberge Museum, Savushkin, Telia, T1, Tallink Silja Line jt.
Teemad:
- Kuidas koostada turundusstrateegiat vene sihtrühmale?
- Kuidas luua hästi töötavat venekeelset turunduskampaaniat? Praktilised nõuanded.
- Case study’de analüüs.
Kuidas saata oma case/küsimus/mure webinarile? Kirjuta meile – kaasa võid lisada visuaale. Case’ide saatmise tähtaeg: 10. august.
Toimumisaeg ja -koht: kolmapäev, 12. august kell 15.00 – 16.30 Zoomis
NB! Webinar on tasuta ja mõeldud üksnes TULI liikmetele.
Lisainfo ja registreerimine: TULI webinar “Venekeelne turundus ja kommunikatsioon”.