World Federation of Advertisers (WFA) kutsub 9. detsembril kuulama uuringutulemusi, mis käsitleb mitmekesisust ja kaasatavust turunduses.
Veebinar toimub 9. detsembril Eesti aja järgi kell 18.
Tunni jooksul esitleb WFA koos partner Kantariga uuringutulemusi ning kõnelejad arutlevad paneelis, mis peaks turundus- ja reklaamivaldkonnas muutuma uuringu tagajärjel.
Panelistid:
- Belinda Smith, WFA ülemaailmse mitmekesisuse saadik ja m/SIX Americas tegevjuht;
- Putri Realita, Danone’i mitmekesisuse ja kaasatavuse osakonna juht;
- Emily Graham, Omnicomi mitmekesisuse ja kaasatavuse juht;
- Faye Raincock, Havas ülemaailmne PR- ja kommunikatsioonijuht, Euroopa Kommunikatsiooniagentuuride Assotsiatsiooni (EACA) mitmekesisuse ja kaasatavuse kõneisik;
- Sharon Lloyd Barnes, UK All In Census reklaamijuht;
- Gareth Rees, kliendikogemuse juht, Kantar.
Üritusel saab teada:
- valdkonna esimese ülemaailmse mitmekesisuse ja kaasatuse tulemusi,
- eri arvamusi sellest, mis on mitmekesisus ja kaasatus töökohas,
- kõige sagedasemaid diskrimineerimise vorme reklaami- ja turundusvaldkonnas,
- kuidas organisatsioonid saavad muutuda mitmekesisemaks ja aktsepteerivamaks.
Registreeri veebinarile siin!