World Federation of Advertisers (WFA) kutsub 9. detsembril kuulama uuringutulemusi, mis käsitleb mitmekesisust ja kaasatavust turunduses.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-960x480.png 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-300x151.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-310x156.png 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-480x240.png 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-760x380.png 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/12/deiwebinarcoverestherresized-417x210.png 417w)
Veebinar toimub 9. detsembril Eesti aja järgi kell 18.
Tunni jooksul esitleb WFA koos partner Kantariga uuringutulemusi ning kõnelejad arutlevad paneelis, mis peaks turundus- ja reklaamivaldkonnas muutuma uuringu tagajärjel.
Panelistid:
- Belinda Smith, WFA ülemaailmse mitmekesisuse saadik ja m/SIX Americas tegevjuht;
- Putri Realita, Danone’i mitmekesisuse ja kaasatavuse osakonna juht;
- Emily Graham, Omnicomi mitmekesisuse ja kaasatavuse juht;
- Faye Raincock, Havas ülemaailmne PR- ja kommunikatsioonijuht, Euroopa Kommunikatsiooniagentuuride Assotsiatsiooni (EACA) mitmekesisuse ja kaasatavuse kõneisik;
- Sharon Lloyd Barnes, UK All In Census reklaamijuht;
- Gareth Rees, kliendikogemuse juht, Kantar.
Üritusel saab teada:
- valdkonna esimese ülemaailmse mitmekesisuse ja kaasatuse tulemusi,
- eri arvamusi sellest, mis on mitmekesisus ja kaasatus töökohas,
- kõige sagedasemaid diskrimineerimise vorme reklaami- ja turundusvaldkonnas,
- kuidas organisatsioonid saavad muutuda mitmekesisemaks ja aktsepteerivamaks.
Registreeri veebinarile siin!