Veebinar: The Rise of Chinese brands – Why is it important for businesses in and outside of China

20. jaanuar 2022

WFA (World Federation of Advertisers) korraldab 20. jaanuaril veebinari, mis käsitleb Hiina brändide populaarsuse tõusu ning selle olulisust ka nendele ettevõtetele, mis asuvad Hiinast kaugel. 

Ambitsioonikad Hiina brändid on võtmas lääne turgudel liidri positsiooni. Näiteks Hiina kiirmoebränd Shein on kiirelt kasvamas ka USA turgudel ning on seljatamas teisi brände, mis on pikalt olnud väga populaarsed, nagu näiteks H&M ja Zara.

Külalisesineja Mark Tanner (China Skinny turundusdirektor) tutvustab Hiina brändide strateegiaid, tuginedes projektidele populaarsete brändidega, nagu näiteks IKEA, Nike, Adidas jpm. Lisaks räägib oma üheksa-aastasest kogemusest Shanghai turundusagentuuris China Skinny.

Registreeri siin!