Kaks Aasia kogenumat turundusjuhti vestlevad ühest maailma kõige dünaamilisemast turust, Hiinast.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/08/unnamed-1-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/08/unnamed-1-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/08/unnamed-1-760x380.jpg 760w)
David Porter, WFA Asia ja Unileveri asepresident vestleb Bessie Lee’ga, kes on endine WPP China tegevjuht ning Withinlink asutaja ja tegevjuht.
Teemaks tulevad:
- Hiina esirinnas: kuidas Hiina on turunduse ja reklaami uuenduste ja inspiratsiooni osas eeskujuks
- Hiina eelis: kuidas Hiina kaubamärgid maailmaturgudele tungivad ja kuidas välismaised kaubamärgid saavad kohalikul turul mõjutada / konkureerida
- COVID-järgsed tähelepanekud: milline on olnud selle uue normi kõige märgatavam mõju turundusele ja reklaamile?
- Milline näeb välja tulevik?
Eksklusiivne võimalus TULI liikmetele!
Registreeri end SIIN.