Reklaamilegendi Sir John Hegarty (Saatchi & Saatchi ja BBH asutaja) kaheksanädalane veebikursus “The Business of Creativity” võtab luubi alla loovuse tohutu mõju meeskonnale.

Kaheksa nädala jooksul avab John, kuidas loovus tiimi edasi viib. Veebikursus hõlmab erinevaid teemasid:
- briifi valdamine;
- storytellingu kunst;
- hirmu ületamine tühja lehe ees;
- ideede kasvatamine ja hindamine;
- loomekultuuri julgustamine.
Seni on veebikursusel osalenud 700 inimest erinevatest organisatsioonidest üle maailma. 97% osalejatest pidas kursust inspireerivaks ja 96% soovitaks seda sõbrale või kolleegile.
Järgmisele veebikursusele registreerimine on nüüd avatud! TULI liikmetele on veebikursus eksklusiivselt 20% soodsam ehk 1495 £ (1730 €) asemel on hinnaks 1196 £ (1380 €). Kui oled huvitatud, siis kirjuta palun TULI tegevjuhile Anniken Haldnale: .
Sir John Hegarty esineb ka tänavusel Making Sense’i konverentsil, mis toimub 9. novembril Erinevate Tubade Klubis.