Septembri alguses toimus Rait Faktum & Ariko ja TULI koostöös uuring: “Turundusagentuuride tuntus ja klientide rahulolu 2023″. Seminaril anname ülevaate uuringu põhitulemustest ja sellest, kuidas, kellelt ja mida küsiti.
Uuringu põhieesmärgiks on Eesti turundus- ja kommunikatsiooniteenuste turul valitsev konkurentsiolukord ja mõõta klientide rahulolu Turundajate Liitu kuuluvate agentuuridega.
Uuring andis vastused järgmistele küsimustele:
- Tuntus
- Reklaamiagentuuride, disainiagentuuride, üritusturundusagentuuride, suhtekorraldusagentuuride ja meediagentuuride koostöökogemus viimase 2 aasta jooksul
- Praeguse koostöö olemasolu
- Praegune peamine partner
- Lisaks uuriti, mida peetakse silmas kui räägitakse agentuuri võimekusest olla strateegiliseks partneriks.
Analüüsides eristatakse teenusevaldkonnad, vastanud ettevõtete/asutuste omandivorm (era, avalik, MTÜ) ning turunduseelarve suurus.
Tule kuula lähemalt esinejaid Lise-Christelle Treimad ning Kalev Pettit Rait Faktum & Ariko meeskonnast tutvustamas 2023 seminari tulemusi.