Turundus ja meedia muutunud ja muutuvas maailmas

10. juuni 2020

Kolmapäeval, 10. juunil kell 15.00–16.30 toimub TULI liikmetele webinar, kus meediaagentuur Initiative jagab õppetunde eelmisest majanduskriisist ning nõuandeid, kuidas valmistuda tulevikuks.

Webinari teemad:

Meedia õppetunnid eelmisest majanduskriisist ja ettevalmistus uueks (madal?)perioodiks

Kuigi tervishoiukriis on selleks korraks taandumas, võib meid aasta teisel poolel oodata tuntav tagasilöök majanduses. Kui esimese puhul on raske millegi varasemaga paralleele tuua, siis teise puhul on võrdlusmoment eelmise majanduskriisiga oluliselt konkreetsem. Ülevaade sellest, kas ja mida on meil eelmisest majanduskriisist turundust silmas pidades kaasa võtta.

Automatiseeritud turunduse võimaluste tutvustus koos näidetega Eestist

Kriisist tulevad tugevamana välja ilmselt need, kes suudavad säilitada lojaalsete klientide baasi. Seega ajal, mil muud turundustegevused on miinimumtasemele viidud, võib olla õige aeg mõelda turunduse automaitseerimisele. MarTec ehk äriarenduseks mõeldud turunudstööriistade komplekt on teema, millest aina rohkem räägitakse, aga mis vähestel olemas on. Räägime selle ühest osast ehk turunduse automatiseerimise platvormist – mis see on, miks see vajalik on ja kuidas kliendid Eestis seda kasutanud on. Loe Exponea kohta täpsemalt ka Forbesis 2017. aastal ilmunud artiklist „Next Billion Dollar Idea”.

Esinejad:

Meediaagentuuri Initiative partner ja juht Indrek Soom

Indrek Soom, meediaagentuuri Initiative partner ja juht. Initiative on viimase kuue aasta kiireima kasvuga meediaagentuur Eestis, olles tõusnud 2019. aastal käibe poolest teisele kohale. Inititative kuulub meediaagentuuride gruppi IPG, mis on suurim Baltikumis ja üks juhtivaid maailmas. Koostöös klientidega väärtustatakse pidevat innovatsiooni, ennekõike turundusanalüütikas, digiturunduses ja jaevaldkonnas, aga omnikanal agentuurina ka laiemalt kõigi teiste teenuste vaates. Exponea esineja on kinnitamisel, ettekanne toimub inglise keeles. Exponea aitab maksimeerida ettevõtte kasumit ning alandada turunduskulusid sihtides õigeid kliente personaalse sõnumiga õigel ajahetkel.

 

Peter Jakus

Peter Jakus, VP of Market & Industry Insights at Exponea (London, UK). Turunduse automatiseerimise teenust pakkuv ettevõte Exponea aitab maksimeerida ettevõtte kasumit ning alandada turunduskulusid sihtides õigeid kliente personaalse sõnumiga õigel ajahetkel. Peter on tunnustatud esineja veebianalüütika ja e-kaubanduse valdkonnas. Ta on endine Google’i koolitaja, e-kaubanduse kiirendi MastersGate asutaja ja MeasureCamp Bratislava veebianalüütika konverentsi kaasasutaja. Tema kirg on andmed ja võimaluste leidmine, kuidas ettevõtted saavad andmeid võimendada, et luua positiivset mõju ärile. Ettekanne toimub inglise keeles.

 

Turundus ja meedia muutunud ja muutuvas maailmas

Kolmapäeval, 10. juunil 15.00-16.30, Zoom'is
10. juuni 2020
Zoom, 15.00–16.30
  • Olen TULI LIIGE *