TULI hommikuseminar | Turundajast isikubrändini: kuidas murda iseenda turundamise barjääre?
Oled harjunud looma teistele isikubrändi ja turundama nende tooteid igapäevaselt, aga miskipärast ei suuda oma persoonibrändile ilmavalgust näidata? Liitu praktilise vestlushommikuga, kus räägitakse, kuidas alustada oma persoonibrändi loomisega, millised on kõige suuremad barjäärid sellel teekonnal ja kuidas neist üle saada. Kindlasti tulevad teemaks ka kõige olulisemad kanalid ning jagatakse nõuandeid, kuidas teha oma igavast LinkedInist mõjus ning informatiivne lehekülg potentsiaalsetele klientidele.
Koolitust viivad läbi:
- Ann Hiiemaa: Ann on META Advisory partner ja äriarendusjuht, ta on üks Eesti enim auhinnatud PR-konsultante.
Puhtalt professionaalsest huvist on Ann viimased kaks aastat tegelenud teadlikult oma persoonibrändi kujundamisega ning tänu sellele suudab jagada nõuandeid, mis päriselt töötab ja mis mitte. Mis hakkaks tooma sisse päringuid klientidelt ning aitaks toetada müüki? Millele mitte oma aega kulutada ja millest üldse alustada oma persoonibrändi loomisel? Milliseid tulemusi võiks tuua tugev persoonibränd?
Ann on kommunikatsioonivaldkonnas töötanud üle 10 aasta, tema klientide hulgas on olnud nii Eesti juhtiv pank Swedbank, rahvusvahelisi tehnoloogiabrände nagu Starship, start-up-firmasid nagu WOLT, Lightyear ja Bikeep, aga ka avaliku sektori kliente nagu EAS.
- Lily Mägi: Lily on META nooremkonsultant. Ta on üles ehitanud LinkedIn suuna ja koolitustesarja, et aidata klientide isikubrändil tuua tulemusi ka ettevõttele.
Lily jõudis LinkedIn kanalini tänu oma klientidele, kelle sooviks oli sealse võrgustiku potentsiaali kasutada, kuid puudusid oskused ja julgus. Ta on läbinud erinevaid rahvusvahelisi koolitusi ja tegelenud ghostwritinguga, mis on toonud talle parima ülevaate sellest, kuidas oma persoonibränd päriselt silmatorkavaks teha. Nüüd on tema südameasjaks LinkedIni integreermine ettevõtete kommunikatsiooniplaani ja oma klientidele pidev enesekindluse süstimine. Tema sõnul võib LinkedIn osutuda parimaks tasuta turundusplatvormiks, kui seda oskuslikult kasutada.
Tema praeguste klientide hulka kuuluvad Futugrid, EAS, GScan, Tele2 ja Software Defined Space Conference.