Nagu kõvemad kuulujutud ikka, nii on ka spekulatsioonid meiliturunduse surmast levinud kui kulutuli. Seekordsel veebinaril uurime, kas ja milliseid elumärke oma turunduspostkastis veel näha võime. Veebinar TULI liikmetele toimub 3. märtsil kell 15:00 Zoom keskkonnas.

Arutlusele tuleb kunagise võimupaari, meiliturunduse ja sotsiaalmeedia, käekäik ning automatiseerimise efektiivne rakendamine. Vaatame karmi pilguga – alates teemareast kuni meilisignatuurini – üle ka selle, mida ja miks oma publikule üldse saata. Veebinari lõpuks teeme selgeks, kas meiliturunduse järelhüüded on ikka asjakohased või siiski pisut ennatlikud.
Teemad:
- E-mailiturundus ja sotsiaalmeedia – trendid ja numbrid, osa meediamiksist;
- Mida ja miks üldse saata – pealkiri, sisu, tekstid, faktid ja näidised;
- Automatiseerimine kui rahaallikas;
- Kas e-mailiturundus on ikka surnud?
Esinevad:
Loe kokkuvõtet TULI eelmisest Smaily seminarist.