Nagu traditsiooniks saanud, teeb meediaagentuur Initiative taas ülevaate meediamaastiku hetke kõige olulisematest teemadest.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/tuli-veebinarid-2021-1-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/tuli-veebinarid-2021-1-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/tuli-veebinarid-2021-1-1920x960.jpg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/tuli-veebinarid-2021-1-760x380.jpg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/02/tuli-veebinarid-2021-1-1520x760.jpg 1520w)
Veebinari peaesinejaks on meediaagentuuri Initiative partner ja juht Indrek Soom. Initiative on viimase kuue aasta kiireima kasvuga meediaagentuur Eestis, olles tõusnud 2019. aastal käibe poolest teisele kohale. Initiative kuulub meediaagentuuride gruppi IPG, mis on suurim Baltikumis ja üks juhtivaid maailmas. Koostöös klientidega väärtustatakse pidevat innovatsiooni, ennekõike turundusanalüütikas, digiturunduses ja jaevaldkonnas, aga omnikanal agentuurina ka laiemalt kõigi teiste teenuste vaates.
Seekord on stuudios ka suurte meediaomanike esindajad: Signe Suur (TV3 Grupp), Jüri Pihel (Postimees Grupp), Kristiina Sepp (JCDecaux) ja Heiki Abel (Sky Media). Lisaks Erki Heinsaar meediaagentuurist Mediabrands Digital.