TULI veebinar: kuidas tõsta brändide väärtust ja ROI-d läbi virtuaalsündmuste?
Kuidas tõsta brändide väärtust ja ROI-d läbi virtuaalsündmuste? 16. veebruaril kell 15 toimub TULI veebinar, mida viib läbi TULI endine juht Maarit Mäeveer.
Väärtuste kasvatamine läbi hübriidsündmuste
- Kuidas kasutada brändina maksimaalselt ära hübriidüritused, kus osa rahvast liitub virtuaalselt?
Kuidas saab agentuur kasvatada ROI-d ehk investeeritud ressurssidest saadavat kasu?
- Kuidas teha taktikalist väärtuste kasvatamise plaani?
- Kuidas kasutada virtuaalse ürituse ajal mikromakseid?
- Kuidas luua virtuaalsündmustele reklaamipindasid?
Millist platvormi kasutada järgmiseks virtuaalürituseks?
- Kokku on valikus üle 500 platvormi.
- Kuidas nende seast õige valida?
Maarit Mäeveer on Votemo idufirma asutaja ja tegevjuht. Votemo klientideks on hübriidüritused ja korraldajad üle maailma, sh Cannes Lions.
Maarit on samuti endine TULI tegevjuht, enne seda töötas ta neli aastat Telia turundusjuhina, kuus aastat reklaamiagentuuri Optimist projektijuhina ning aasta Barcelonas Gracia Arts Programi PR-juhi ja ürituste korraldajana.
Maarit õppis reklaami ja imagoloogia eriala Tallinna ülikoolis ja täiendas end Universitat Autonoma ülikoolis Barcelonas. Multimeedia valdkonna kogemus on tal Telia TV strateegilisest töögrupist ja koos on lansseeritud ka HBO, FoxPlay ning erinevaid TV teenuseid.