TULI HOMMIKUSEMINAR | Kui turundus räägib, aga klient ei kuula

11. detsember 2025

Turundus räägib valjult, aga kas keegi teisel pool päriselt kuulab? Kohvihommikul vaatame, kuidas teenusedisain ja kliendiuuringud aitavad turundajatel rääkida keelt, mida klient mõistab ja millele ta vastab tegudega, mitte vaikusega.

Esinejad
Jana Kukk (Rethinki kaasasutaja ja teenusedisainer) keskendub oma igapäevatöös teenuste ja protsesside lihtsustamisele. Lisaks töötab ta vanemlektorina Tallinna Tehnikaülikoolis. Enam kui 18 aastat kestnud karjääri jooksul on Jana toimetanud konsultandina ja majasisese teenusedisainerina nii Eestis kui ka üle maailma. Janal on doktorikraad teenusedisaini alal ja on jätkanud oma uurimistööd selles valdkonnas TalTechis. Jana on ka raamatu „Managing Complexity and Creating Innovation Through Design“ kaasautor.
Alina Kester (Liveni loovjuht) usub, et loogika ja loovus toetavad teineteist ning seetõttu armastab ta disainis süsteeme luua. Kümne aasta jooksul Liveni loovjuhina on ta juhtinud nii turundust, disaini kui ka IT-arendust.
Oma energia saab Alina õppimisest ja edasi liikumisest. Tal on kaks magistrikraadi: juhtimises ja IT-juhtimises. Peagi on tal käes ka joogaõpetaja sertifikaat ning käsil põhjalik coachingu õpe.
  • Millal? 11. detsembril kell 9.30-11.30
  • Kus? Workland Vabaduses, Pärnu mnt 12
TULI HOMMIKUSEMINAR | Kui turundus räägib, aga klient ei kuula
11. detsember 2025

"*" indicates required fields

Kinnitan, et olen TULI LIIGE*
Lehte kaitstakse reCAPTCHA teenusega, millele rakenduvad Google privaatsuspoliitika ja Google kasutustingimused.