WORKSHOP | Kas iga reklaam võib muuta maailma?

25. september 2023 - 13. oktoober 2023

Workshop’i “Kas iga reklaam võib muuta maailma?” eesmärk on inspireerida reklaamitegijat mõtlema suurelt ning mitte alahindama oma töö väärtust ühiskonnas.

Pauline Marie Korp on auhinnatud reklaamispetsialist ja muidu loov inimene. Enam kui kümne aasta jooksul on Pauline töötanud ja elanud nii Londonis, Lõuna-Inglismaal, Belgias, Singapuris, Soomes, Eestis kui ka Itaalias. Töökogemust on tal nii disaineri, illustraatori, arendaja, ajakirjaniku kui ka strateegina. Hetkel töötab Pauline Soomes Senior Art Directorina Bob the Robot agentuuris. Portfoolios on nii suuremaid kui ka väiksemaid kliente, näiteks Lambi, Serla, Neste, Plan International, Pantone, Soome välisministeerium, Paulig jne. Hobiprojekte teeb Pauline vabakutselise brändi PauPau Design alt.

Pauline on võitnud erinevaid auhindu nii Soomes kui ka Eestis, olnud osa mitmest ülemaailmsest reklaamižüriist ja aastal 2020 võitnud Eesti Noor Püss auhinna. 

Tema tugevaimad küljed on strateegiline ja kontseptuaalne mõtlemine ning just do it mentaliteet. Ta usub, et reklaamil on suur mõju sellele, kuidas inimesed end igapäevaselt ühiskonnas tunnetavad ja seepärast on reklaamis töötades ka suur vastutus. 

Kas iga reklaam võib muuta maailma?

Reklaamindus on ala, mida vähesed mõistavad ja veel vähesemad arvustavad. See on ala, kus veedad pikki tööpäevi ajades taga loovust, vaid selleks, et vaatajaskond saaks samal ajal võileiba tegema minna. Iga hea idee kõrval on sada halba ideed ning lõputud tunnid guugeldamist. Arvesse peab võtma iga arvamust nii kliendi kui ka agentuuri poolelt. 

Iga reklaamitöötaja on end kord tundnud petisena, kord geeniusena, kord mõttetu lülina ühiskonnas ja siis jälle uhkena oma loomingu üle.

See on ala, kus iga sinu oskus on kaalul ja kus looming on emotsionaalselt isiklik, kuid siiski on kellelgi muul õigus otsustada, kas see pääseb inimeste ette või mattub ta pimedasse arhiivi, et langeda unustusse. See pole lihtne töö. Aga samas – kõiges selles peitub oma võlu.

  • Workshop’i esimeses osas räägime individuaalsetest põhjustest, miks töötada reklaaminduses ja kuidas need samad põhjused mõjutavad meie võimet muuta maailma. Paari tunni jooksul vaatame läbi erinevaid näiteid ning arutame reklaamialal töötamise plussidest ja miinustest. 
  • Workshop’i teine osa on praktiline, kus tiimitööna ehitame eelmisest sessioonist inspireeritult reklaame, arutame nende mõju ühiskonnale ning rakendame eelmise sessiooni tarkuseid, et omakeskis arendada reklaami mõju ühiskonnale. Analüüsime ning toimetame iseseisva tööna leitud reklaame, selleks, et testida iga reklaami võimet mõjutada maailma. Pärast workshop’i lahkub õpilane inspireeritult, mõjuvõimsalt ja uute tutvustega. Praktilise osa eesmärk on leida vastus küsimusele – kas iga reklaam võib muuta maailma?

WORKSHOP

  • Workshop viiakse läbi WIP ruumides.
  • TULI liikmele on hind 50 € + km, mitteliikmele 90 € + km. Tasumine arvega.
  • I osa toimub 25. septembril kell 13:00-15:00, II osa 13. oktoobril kell 10:00-13:00.
  • Ootame töötoast osa võtma ennekõike reklaamihuvilisi, kel on agentuurikogemust kuni kolm aastat või kuni 30-aastaseid. Kohti jagub 24le.