Maailma suurim kliendihaldustarkvara (CRM) pakkuja Salesforce ja partner LeverUP kutsuvad TULI liikmeid hommikuseminarile. Seminaril räägitakse, kuidas Salesforce aitab luua küpsisteta tulevikus tõhusamaid kliendisuhteid; kuidas muutunud oludes läbi viia edukaid turunduskampaaniaid; kasvatada müüki, töötajate efektiivsust ja vähendada manuaalseid tegevusi.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/unnamed-2.png 600w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/unnamed-2-300x100.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/unnamed-2-310x103.png 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/unnamed-2-420x140.png 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/02/unnamed-2-530x177.png 530w)
Seminaril tutvustavad Salesforce’i esindajad uusi trende, LeverUPi esindajad räägivad tehtud töödest ja headest praktikatest.
- Millal? 22. veebruar kell 10:00-13:00
- Kus? Workland Vabaduse, Pärnu mnt 12
Esinejad:
- Märt Jõesaar, LeverUPi äriarendusjuht
- Daria Nemchonok, LeverUP CEO
- Vytautas Valantavicius, Salesforce
- Tanel Kõrvel, Salesforce