dentsu webinar “Trendid meedias ja tarbijakäitumises”

27. mai 2021

Maailm on selgelt muutunud ja tarbijate käitumine on jõudnud uude normaalsusesse. Milles see täpselt seisneb, millega brändid ja turundajad peavad arvestama ning millised on trendid lähitulevikku vaadates?

Dentsu veebinari avab Dan Calladine dentsu UK-st, kes on juba üle 10 aasta toonud huvilisteni trende, mis puudutavad meediat ja tarbijate käitumist. Oma põhitööna (Head of Media Futures) nõustab Dan ettevõtteid innovatsiooni ja tehnoloogia alaselt, tehes omakorda palju koostööd start-up ettevõtetega.
Kohalikku vaadet ning muutustest tarbijate käitumises Eestis räägivad meile dentsu Eesti uuringute juht Liisel Kalda ja meediastrateeg Piia Pundi.
Veebinari teises pooles toovad meieni brändide vaadet ja jagavad oma väärtuslikku kogemust Bauhof Grupi turundusdirektor Maarja-Liis Toomik, SYNLAB’i põhjamaade turundus- ja kommunikatsioonijuht Gerly Kedelauk ning Paulig grupi jaesuuna turundusjuht Baltikumis Ave-Stina Udam.
Küsimusi saab esitada nii jooksvalt veebinari jooksul, aga miks mitte ka enne ning pärast veebinari juba otse dentsu Eesti tiimile.
Üritus on kõigile TASUTA ning põnevat kuulamist jagub nii valdkonna spetsialistidele kui ka neile, kes lihtsalt silmaringi laiendada ning trendidega kursis soovivad olla.
Kohtumiseni 27. mail kell 11.00!
Dan Calladine UK-st räägib meiega küll inglise keeles, kuid teine osa veebinarist toimub eesti keeles.
Veebinar FB live keskkonnas: www.facebook.com/events/560750022035824/