Segastel ja ebakindlatel aegadel on seda olulisem vaade tulevikku. Dentsu on üle erinevate turgude pannud kokku parimad teadmised selle kohta, millised on trendid meedias ja tarbijate käitumises peagi algaval 2023. aastal.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/dentsu-2023-media-trends_social_1-960x480.jpeg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/dentsu-2023-media-trends_social_1-480x240.jpeg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/dentsu-2023-media-trends_social_1-1920x960.jpeg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/dentsu-2023-media-trends_social_1-760x380.jpeg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/dentsu-2023-media-trends_social_1-1520x760.jpeg 1520w)
15. detsember kell 10.00 räägivad dentsu Eesti meediastrateeg Kristiina Kaasiku, iProspecti juht Roger Puks ja kliendisuhete juht Rasmus Aarla, millised nendest trendidest on jõudnud või jõudmas ka Eestisse ning millele iga turundaja aastal 2023 peab tähelepanu pöörama.
Kõik, kes soovivad, saavad hiljem ka dentsu Media Trends 2023 raporti kogu mahus 35 lehekülge.