Cannes Lions Showcase

06. veebruar 2024

Cannes Lions Showcase toimub kinos Artis teisipäeval, 6. veebruaril!

Seekord on valiku ampluaa laiem kui eelnevatel aastatel – esindatud on nii loomingulised reklaamfilmid kui mõtlemapanevad case study’d, mis avavad nende loomise tagamaid ja strateegiat, kokku 45 videoklippi.

Erilise tähelepanu all on sotsiaalsed kampaaniad, kus kunst ja sõnum põimuvad jõuliselt ning mõjusalt. Kinopublik saab kogeda inspireerivaid lugusid, mis kõnelevad ühiskondlikest teemadest ja püüavad muuta viimastel aastatel hullemaks muutunud maailma paremaks.

Kas on võimalik ära tunda suitsiidsete mõtete kandjat? Kuidas tuli Poola toime Ukraina sõjapõgenike vastuvõtmisega? Kas morse aitab suhtevägivalda sattunud naisi?

Lisaks traditsioonilistele reklaamiformaatidele on Cannes Lions Showcase’il esindatud ka AI loodud kampaaniad, mis peegeldavad reklaamimaailma pidevat arengut ja tehnoloogia mõju loovprotsessile. Täna paelub reklaamiloojaid ja turundajaid küsimus, kuidas kohaneda olukorraga, kus tehisintellekt on osa reklaamikunstist. Näiteks on kasutatud masinõpet 17-aastase Serena Williamsi mängutehnika taasloomiseks Nike’i Digital Craft Grand Prix võitnud kampaanias.

Või kuidas sai kliima soojenemise tõttu kahjustatud Vaikse ookeani Tuvalust maailma esimene digitaalne rahvas ja mismoodi nad oma riikluse püsimise saavutavad.

Ootame kinno kõiki valdkonna asjatundjaid ja reklaamimaailma entusiaste, et jagada ideid, kogemusi ning saada inspiratsiooni tulevikuks.

OSTA PILET

  • Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega
  • Kuupäev: Teisipäev, 6. veebruar
  • Algab kell 17.00
  • Seansi pikkus on 90 min
  • Toimub kinos Artis
  • Levitaja: Northern Lights Group