Cannes Lions Showcase 2025 toob kinno maailma parimad reklaamikunsti pärlid. Valitud filmid võivad panna nii naerma kui ka nutma, kohati ehk imestama, aga igal juhul ärgitavad need meid mõtlema, juurdlema maailmas toimuva üle.

Seanss kui globaalne kaleidoskoop, kus iga klipp avab uue maailma – alates humoorikatest hetkedest nagu „DJ Cat“ ja „KitKat Phone Break“, kuni sügavamate ja liigutavate lugudeni nagu „Make Love Last“ ja „The Last Birthday“.
Ekraanile jõuavad ka provokatiivsed ja ühiskondlikult olulised teemad, puudutades nii tervist kui ilu. Kas teadsite, et maailmas on 430 miljonit kuulmislangusega inimest – kuidas nemad Oscari-väärilisi filme kogevad?
Nike ja Amazon on teinud kampaaniad, mis pakuvad suurepärast visuaalset naudingut. Loomulikult on kõikide klippide puhul tegu väga loovate ideede, lahenduste ja teostusega – sellepärast need ongi reklaamimaailma oscarid!
Reklaamfilmide seanss kestab umbes 90 minutit ning sobib lisaks turundusvaldkonna töötajaile ka suurepäraselt neile, kes otsivad midagi enamat kui tavaline kinokogemus.
Tule ja avasta, kuidas reklaam võib olla kunst, lugu ja elamus – kõik ühes!
Ekraanile jõuavad Cannes Lions 2025 parimad reklaamfilmid, mis on valitud auhinnatud tööde hulgast.
Seansi toob vaatajateni Northern Lights Group, Cannes Lions Festival of Creativity Eesti ametlik esindaja.
Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.
- Üritus toimub kolmapäeval 8. oktoobril kell 17 kinos Artis (levitaja: Northern Lights Group)
- Seansi pikkus on 1h 30 min