Solarise Kino Artises toimub 19. septembril kell 15 ja 17 ainulaadne 1,5-tunnine seanss, mis toob ekraanile selle aasta kõige värskema reklaamikraami – juunis Cannes Lionsil pärjatud parimad reklaamfilmid ning case study’d.
2024. aasta juunis sai Cannes’s kokku globaalne loov kommunikatsioonitööstus, et selgitada välja maailma parimad. Juba 71 aastat järjest toimuv Cannes Lions loovusfestival toob kokku meie ajastu säravamad arvamusliidrid, innovaatilisemad ideed ning loovkogukonna kõikidest maailma nurkadest. Festival pakub tipptasemel networkimist, õppimist ja inspiratsiooni.
Selle aasta Showcase’i teeb eriliseks asjaolu, et kinoseansil linastuvaid välimeedia loovtöid on hinnanud ka esimene eestlane Cannes Lionsi žüriis – Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.
- Piletid on saadaval Artise Kinos kohapeal ja internetis. Kohtade arv on piiratud!
- Seanss on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.
Mis maailma parimate reklaamide ja kampaaniate kinoseansil ootab?
- Kuidas kampaanias rääkida minevikust, aga vaadata samal ajal julgelt tulevikku?
- Kuidas teha reklaamkampaania 50 aastat vanale monumendile?
- Keda võiks kõnetada see, kui näidata ühe teatrimaja ehitust?
- Eesmärk on suurendada kogu rahva seotust ja luua sildu inimeste vahel – mitte just kõige kergem loovkommunikatsiooni ülesanne, mis ometi lahenduse leidis.
- Teame, et huumor on turunduses pigem positiivne tegur, kuid kas on hea mõte kaasata kampaaniasse riigi suurim satiirik?
- Mis võib juhtuda, kui astume mugavustsoonist ise välja ja kutsume seda ka teisi tegema?
- Märksõnaga “Taani” seostub ka meil hea ja innovaatiline disain, aga austraallaste jaoks on sellel veel üks peidetud varjund.
Lisaks tuleb vaatamisele üle 40 klipi ja ülaltoodu oli vaid väike osa ühe Grand Prix võitnud kampaania kirjeldusest.
Cannes Lions Showcase on hea võimalus inspireeruda ja näha maailma parimaid loovtöid suurel kinolinal. Sündmuse toob sinuni Lions Festivalide ametlik esindaja Northern Lights Group.