WFA webinar: Shaping The Marketer of the Future – An APAC perspective

18. juuni 2020

TULI kuulub Word Federation of Advertisers võrgustikku ja TULI liikmetel on läbi selle ligipääs maailmatasemel webinaridele.
Kui oled TULI liige siis registreeri end webinaril osalejaks läbi “TULI liikmele” sektsiooni.

Registreeri siin

EI ole TULI liige?

Loe kõikide TULI liikme hüvede kohta SIIT.

WFA webinar: In search of the unicorn marketer

The Marketer of the Future project boasts qualitative interviews with some of the world’s leading CMOs as well as a quantitative study amongst almost 700 senior marketers from 32 countries around the world. Independent research agency 2CV, will present the headline findings with a comparison of Asia-Pacific markets to global results. This project was made possible through a partnership with WFA’s network of national advertiser associations.

Kõnelejad:

  • Spencer Lee, AirAsia
  • Pratik Thakar, The Coca-Cola Company
  • David Porter, Unilever
  • James Redden, 2CV
  • Michael Murphy, 2CV
  • Ranji David, WFA (moderator)

Loe rohkem TULI ja WFA kohta.

WFA liidab maailma suurimaid kaubamärke ja riiklikke reklaamiühendusi, koondades kohalikul tasandil kümneid tuhandeid brände. See moodustab ülemaailmse võrgustiku, mis pakub ainulaadset teadmiste- ja inspiratsiooniallikat. TULI kuulumine tagab selle, et WFA on nüüdsest kursis siinsete turundajate probleemide ja väljakutsetega. Teisalt jõuab TULI-ni nüüd oluline info rahvusvaheliste muutuste ja trendide kohta.