Turundusagentuur Digitas laieneb Baltimaadesse
Loovtalente ja andmespetsialiste ühendav turundusagentuur
Digitas avab uksed Baltimaades, Eesti üksust hakkavad juhtima Creative
Unionisse kuuluvad meediaagentuur MediaBroker ja digiagentuur Vurr.
1980ndatel rajatud Digitase ostis hiljuti ära maailma
suuruselt kolmas kommunikatsiooni- ja meediaagentuuride grupp Publicis Groupe,
millele kuulub ka 20% Creative Unionist. Seega sai Digitase Eesti esindajaks
MediaBrokeri ja Vurri ühistiim.
Fotol: Uku A. Kudu
Vilniuses paikneva Digitas Balticsi juhiks saab senine
Publicis Groupe Balticsi digijuht Alex Garmash. Riias asub Digitase
loovjuhi kohale Andrey Tyukavkin. Tallinnas juhivad Digitast
MediaBrokeri digimeedia suunajuht Hendrik Ulvar-Peets ja digiagentuuri
Vurr kasvu- ning andme- ja analüüsijuht Uku A. Kudu. Nemad neljakesi
asuvad juhtima Digitas Balticsi 30 töötajat.
Fotol: Hendrik Ulvar-Peets
“Digitas on mõeldud teenindama ettevõtteid, kes tahavad turundada
üle kogu Baltikumi. Oleme ennegi teinud teinud Baltikumi-üleseid kampaaniaid,
aga meil pole seni olnud selleks püsivat tiimi ega terviklikku lähenemist.
Oleme juba mõnda aega tegelenud sellega, et luua loovtalente ja
andmespetsialiste ühendav meeskond, mis katab meie klientide vajadused kogu
Baltikumis. Nüüd on see olemas,” kommenteeris Creative Unioni juhatuse esimees
Rauno Kutti.
Digitas koondab enda all 3500 töötajat 22 riigis asuvas 34
esinduses.
Vaata: Digitas Tallinn
Silja Oja, Turundajate Liit