TULINE SUVI | Jüri Ratas, sõimusõnad ja päästmist vajav reklaamitööstus – väike ülevaade suvistest intervjuudest
Jah, mõistame, suvel oli ka muud teha kui TULI artikleid lugeda. Sügisel on ilmselt ka, aga äkki suudad natuke aega näpistada. Siin on väike valik suvistest lugudest, mida tasub avastada.
Armastatud bränd
Balbiino turundusdirektor Anne Tääkre jutustab maitsetrendidest, Vanilla Ninjast ning Eesti turunduse algusaegadest.
Kes teeb Jüri TikTokke?
Vahel ikka juhtub, et teeme influencer’itega intervjuusid. Seekord on meie jutukaaslaseks Kroonika poolt aasta suunamudijaks valitud Jüri Ratas. Europarlamendi valimistel võimsa saagi kogunud mees jutustab, kuidas temast sai mõjuisik ning sotsiaalmeedia naljamees.
INTERVJUU | Jüri Ratas oma sotsiaalmeediast: olen poliitik ja minu roll on näidata, mida poliitik teeb
Päästke reklaam!
“Tippteadmistega inimesed ja tiimid rajavad kontoreid teistesse kohtadesse, mis tähendab, et meie reklaamisektor ei kohtu iga nädal Google’iga ega käi lõunatamas TikToki regiooni juhiga. Jääme tooteinnovatsiooni ringist välja,” räägib digitaalse reklaami ja turunduse liidu IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja. Põnevas vestluses jutustame digiturunduse ja Eesti reklaamiagentuuride tulevikust.
INTERVJUU | Kaarel Oja: aitab neist agentuuridest, tehke tehnoloogiaettevõte, mis päästab Eesti reklaamitööstuse
Eestis on popmuusik sõimusõna
Palju teenib 10 miljoni striimi pealt üks Eesti artist? Kas Eesti muusikud mõistavad turunduse olulisust? Kutsusime teisele poole lauda vastuseid jagama Universal Musicu endise müügijuhi Margus Varuski, kes praegu on üks Kurvad uudised recordsi veduritest. Nende algus on olnud sootuks muud, kui nukker.
INTERVJUU | Muusikaettevõtja Margus Varusk: oh õudust, kui kõigil Eesti muusikutel oleks eesmärk end muusikaga ära elatada
Nipid noortele
META Advisory partner ja tiimijuht Ann Hiiemaa jagas aasta alguses noortele häid nippe, kuidas tudengina praktikale saada. Suvel rääkisime laiemalt tööturust, persoonibrändist ning julgusest.
INTERVJUU | META Advisory partner Ann Hiiemaa jagab noortele nippe: enne õnnestumisi on aastaid ebaõnnestumisi
Võitjate saladused
Kuldmunal ei saanud keegi vastu Jolosele, kes võitis parima üritusturundusagentuuri tiitli lausa viiendat (!) aastat järjest. Liis Kalvik ning Oliver Rauam võtsid TULI ühel palaval suvepäeval Noblessneris vastu ning andsid aru.
INTERVJUU | Aasta üritusturundusagentuur Jolos: kastist välja mõtlemiseks tuleb teha muutus kasti sees
Pead kokku
“Ma ei oleks selles nii kindel,” sõnab turundaja Natalja Piiskoppel, kui uurin, kas keskkonnakrahhi on võimalik ära hoida. Aga pingutama peab! Varasemalt Eestis, Frankfurdis ja Londonis töötanud strateeg on praeguseks end sisse seadnud Kopenhaagenis, kus ta saab muuhulgas tegeleda ühe oma lemmikteema ehk jätkusuutlikkusega.
INTERVJUU | Natalja Piiskoppel: maailma päästmine on kommunikatsiooni õlul