03.11.2025

Tulimustale esitati rohkem töid kui eelmisel kahel aastal

Möödunud reedel lõppes tööde esitamine neljandat korda toimunud efektiivsuskonkursile Tulimust. Hetkel hindab projekte žürii.

Hetk 2023. aasta Tulimustalt. Foto: Harry Tiits

Auhindade nimel võistleb tänavu 63 tööd. See on neljandat korda toimuva Tulimusta paremuselt teine tulemus ning mullusest 34% rohkem. 

Tänavuseks värskendati Tulimusta kategooriaid. Senised neli kategooriat jagati kõik kaheks ning sel korral võisteldakse kaheksas alamkategoorias: brändi kontakt, brändi kohalolu, andmekasutus: kvantitatiivne, andmekasutus: kvalitatiivne, tulemusturundus (ROI), innovatsioon turunduses, kauakestev edu ja jätkusuutlik muutus. Igast alamkategooriast saab pärjatud üks töö. 

Samuti valitakse alamkategooriate võitjate välja kõige võimsam projekt ehk Grand Prix, mis saab osaleda tasuta mainekal Effie Europe konkursil, mida võib täiesti liialdamata kutsuda efektiivse turunduse Cannes Lions’iks.

“Soovisime kategooriate uuendamisega muuta võistlust asjakohalisemaks ning selgemaks,” räägib Turundajate Liidu tegevjuht Anniken Haldna. “Tore on näha, et plaan töötas ning esitatud tööde arv on taas tõusujoones.” 

Parimad selgitab välja ekspertidest koosnev žürii, kuhu tänavu kuuluvad Emilie Toomela (Telia), Siim Mällo (SEB), Kertu Vill (Bolt), Kuldar Kullasepp (Maksekeskus), Helen Kannelmäe (Euronics), Liis Lepik (Coca-Cola) ja Madis Eesmaa (Rimi Eesti).

Finalistid selguvad 6. novembril, auhindamine toimub 13. novembril Eesti Rahvusraamatukogus toimuva turunduskonverentsi Making Sense’i esimese päeva lõpus, kell 15.30. Auhinnatseremooniale järgneb networkingu üritus Alibi ehk rahvakeeli järelpidu, mis toimub meediaagentuuris Initiative.

Tulimusta finalistid ja kõik teised, kellel Making Sense’i piletit ei ole, pääsevad auhindamisele tasuta. 

Alibile tagab sissepääsu Making Sense’i pilet või registreerimine. Kui sul Making Sense’i piletit pole, registreeri end SIIN.

Soovitame soojalt külastada ka Making Sense’i konverentsi, mis tänavu keskendub turundaja rollile tulevikus. Esinevad Oatly’st megabrändi teinud John Schoolcraft, Taani tippagentuuri &Co. tegevjuht Ørnulf Johnsen, Baltikumi suurima videomängustuudio Nordcurrenti turundusjuht Ada Mockutė Jaime, Pactum AI kaasasutaja Kristjan Korjus, WPP Media Global Consultancy strateeg Natalja Piiskoppel ja paljud teised.

Loe Making Sense’ist rohkem

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt