Tutvu Tulimusta žüriiga! Sinu töid hindavad tippbrändide esindajad
Vaata, kes valivad tänavu Tulimusta võitjad! Töid saab saata 31. oktoobri südaööni. Võitjad kuulutatakse välja 13. novembril Making Sense’i konverentsil.
Emilie Toomela, Telia
Emilie on rahvusvahelise kogemustepagasiga turundaja, kes on valdkonnas tegutsenud enam kui 15 aastat ning turundanud erinevaid brände viiel kontinendil. Ta on juhtinud turundusmeeskondi nii laiahaardelistes tehnoloogiaettevõtetes (nagu Bolt ja Telia) kui ka alustavates idufirmades ja töötanud avalikus sektoris majandusministeeriumis, kus ta vastutas kommunikatsiooni ja pressisuhtluse eest.
Telia turundusjuhina usub ta, et tulemused sünnivad enda klientide väga heast tundmisest, parajast annusest loovusest ja tiimidevahelisest koostööst. Turundajana väärtustab ta nutikaid ja andmepõhiseid lahendusi. Emilie jaoks on oluline põhjalikult mõista, kuidas turundus ja kommunikatsioon mõjutavad äritulemusi, et seada tiimi fookus tegevustele, mis eesmärgini viivad.
Siim Mällo, SEB
Siim on kommunikatsioonihariduse, panga innovatsioonikooli ning analüütikupraktikaga tiimijuht SEB digipanganduse meeskonnas.
Tänu enda kirjule taustale tunneb ta ennast paljudes professionaalsetes olukordades ning projektides kameeleonina, kes parasjagu käsil oleva valdkonna värvi peab värvuma. Aja jooksul on ta mõistnud, et saab tööl sellistest olukordades, kus on tarvis mitmed valdkonnad omavahel töötama panna, ka kõige rohkem energiat.
Paberi peal on Siimu peamiseks tugevuseks loovatele projektidele nende tulemuslikkuse tõestamiseks tugeva andmepõhise põhja loomine. Tema peamine kirg peitub aga inimestele koostööks hea keskkonna loomises, kus kõigil oleks võimalik enda ning kaaslaste tugevusi avastada ning parimal moel esile tuua.
Kertu Vill, Bolt
Bolti Baltikumi turundusjuht Kertu on turundusvaldkonnas aktiivselt tegutsenud alates 2015. aastast ning selle aja jooksul töötanud projektijuhina nii reklaamimüügi valdkonnas kui ka meedia- ja loovagentuurides. Täna juhib ta Bolti Baltikumi turundustegevusi, vastutades nii brändi kohalolu kui ka kasvustrateegiate eest erinevates ärisuundades. Tema eesmärk on kasvatada Bolti nähtavust ja relevantsust kõigis Balti riikides, tuues kokku globaalsed eesmärgid ja kohaliku turu eripärad.
Senise kogemuse põhjal mõistab ta hästi, kuidas kujundada brändi ja kasvatada selle nähtavust ning kuidas planeerida ja ellu viia mõjusaid kampaaniaid väljakutsete kiuste. Kertu usub, et tõhus turundus sünnib loovuse ja andmepõhise lähenemise koostöös. Samuti väärtustab ta koostööd, mis toob kokku erinevad vaatenurgad ja loob ruumi uuenduslikkusele.
Kuldar Kullasepp, Maksekeskus
Kuldar töötab Maksekeskuses turunduse ja müügijuhina, mängides olulist rolli ka tootearenduse initsiatiivides. Enne Maksekeskust juhtis ta sisuturunduse ja täisteenusturunduse tiime agentuuris Havas (endine Idea) ning tegutses üle kümne aasta meediavaldkonnas Postimees Grupis.
Kuldari kogemus annab talle laia vaate, kuidas turundus, müük ja äriarendus saavad üheskoos luua reaalseid ärivõimalusi. Kuldar usub, et turundus saab olla tõeliselt edukas vaid siis, kui ta on tihedalt seotud äri- ja tootearendusega, tagades nii parimate toodete ja teenuste sünni. Uudishimu, praktiline mõtteviis ja soov inimesi inspireerida on tema tööstiili lahutamatu osa ning toetavad väärtuspõhist juhtimist.
Helen Kannelmäe, Euronics
Helen on Baltikumi suurima elektroonikakaupade jaemüügi grupi turundus- ja kommunikatsiooni juht, vastutades Euronics Eesti, Euronics Läti ja Eleseni kaubamärkide strateegilise turunduse eest. Tal on üle 15 aasta kogemust turunduse ja kommunikatsioonijuhtimise vallas, olles varasemalt töötanud nii agentuurides kui ka rahvusvaheliste sihtrühmadega.
Ta on hiljuti vedanud Leedu turul ulatuslikku rebrändinguprojekti ja on hetkel loomas ühtset turundusraamistikku, et ehitada üles Baltikumiülene tugev koostöö meedia-, loov- ja digitiimide vahel. Oma igapäevatöös toetub Helen psühholoogia ja strateegilise kommunikatsiooni õpingutele ning turundajana huvitab teda, kuidas siduda turundusprotsess senisest enam kvalitatiivsete kliendiuuringute ja teenusedisaini põhimõtetega.
Liis Lepik, Coca-Cola
Liis on turundusvaldkonnas tegutsenud üle kümne aasta, omades laiapõhjalist kogemust sotsiaalmeedias, digiturunduses ja mõjuisikute turunduses. Tema kogemustepagasisse kuuluvad töökohad TV3 turunduses ning müügitöö SouthWestern Advantages. Lisaks on ta töötanud Ida- ja Kesk-Euroopa piirkonnajuhina, kus juhtis Coca-Cola heaks töötavat 11-liikmelist tiimi, kelle igapäevatööks oli mõjuisikute kampaaniate korraldamine, sotsiaalmeediakanalite haldamine ning kliendisuhtluse koordineerimine. Liisi eestvedamisel viidi ellu mitmeid strateegilisi projekte, sealhulgas Coca-Cola legendaarse jõulukaravani toomine Eestisse.
Praegu töötab Liis Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuhina, vastutades brändikommunikatsiooni ja ettevõtte korporatiivse maine hoidmise eest kogu piirkonnas.
Töö kõrvalt leiab ta loomingulist väljundit oma reisi-, matka- ja seiklusblogis, kus ühendab sõna- ja pildikeele, inspireerides lugejaid avastama uusi sihtkohti ja põnevaid kogemusi.
Madis Eesmaa, Rimi Eesti
Madis on turundusjuhina töötanud peaaegu 15 aastat. Tegelenud nii tuntud kui ka vähem tuntud brändidega rahvusvahelisel ja kohalikul turul. Eriti hingelähedane on talle digiturundus ja brändide arendamine. Täna juhib ta Rimi turunduse ja kommunikatsiooni tiimi. Madise jaoks on turundus eelkõige viis muuta inimeste igapäeva paremaks – olgu selleks inspireeriv kampaania, vastutustundlik algatus või lihtsalt hea lugu, mis jääb meelde.
Tähtsad kuupäevad
- Tööde esitamine tavahinnaga: 15. september – 24. oktoober 2025
- Hilinejad: 25. oktoober – 31. oktoober
- Finalistide avalikustamine: 6. november
- Auhindamine: 13. novembril Making Sense’i konverentsil
Autor: Kärt Tomp, TULI