Vaata, kes kuuluvad TULImusta žüriisse!
Kes otsutavad, kas sinu töö viib TULImustalt auhinna koju? Tutvu allpool TULImusta žüriiga! Töid saab esitada 24. oktoobrini, soodushinnaga 17. oktoobrini. Võitjad selguvad 6. novembril Making Sense’i konverentsil, mis toimub tänavu PROTO avastustehases.
Kadri Lainas, Akkadian
Aleksandr Dmitrijev, Ballzy
Pärtel Vurma, Velvet
Velveti disainijuht ja partner Pärtel Vurma on üks disainivaldkonna kogenumaid juhtivspetsialiste. Tema rollide ja kogemuste mitmekesisus tarkvara-arendajana, teenusedisaini-projektide produtsendina kui ka disainijuhi ja koolitajana annavad talle unikaalse ja mitmekülgse kogemuste ja kompetentside pagasi.
Pärtel on juhtinud mitmeid avalike teenuste disainimise projekte nagu näiteks Maksu- ja Tolliameti e-teenuste disainimine ja Statistikaameti e-teenuste disain. Vähemalt sama palju on tal kogemusi ka erasektori teenustega ning tema abil on oma teenuseid ja tooteid maailmaturule viinud nii mõnedki edukad start-up ettevõtted.
Teenusedisainerina on Pärtel kogenud kasutajauuringute, intervjuude, fookusgruppide planeerija ja läbiviija. Täna koolitab ta läbi mitmete koolitusprogrammide avaliku sektori ametnikke kasutama disainimeetodeid avalike teenuste loomisel ja nende valideerimisel. Pärtel on aktiivne osaline ka valdkonna hariduse- ja õppekavade planeerimisel ning disainerite kompetentsivajaduste hindamisel.
Ott Heidmets, Nexd
Maria Paalma, Red Bull
Maria on tõeline brändiarmastaja ning ta jälgib pühendunult nii kohalike kui ka rahvusvaheliste brändide tegemisi. Viimase nelja aasta jooksul on tal olnud suur rõõm töötada Red Bulli Eesti turundustiimis, et panustada maailma ühe juhtiva brändi eduloosse.
Mariat paelub tema töö juures kõige rohkem bränditeadlikkuse kasvatamine erinevate strateegiliste lähenemiste kaudu. Turundusplaan hõlmab hämmastavalt mitmekesiseid komponente, isegi kui tegemist on ettevõttega, mis keskendub peamiselt ühe toote müügile. See lisab Maria igapäevatööle põnevust ja väljakutseid.
Karin Kanepi, Elisa
Karin on töötanud turunduse valdkonnas ligi 25 aastat. Karjääri alustas ta reklaamiagentuurides ning viimased 15 aastat on ta vastutanud Elisa brändi ja turundustegevuste eest. Viimased kolm aastat on juhtinud turundus- ja kommunikatsiooniüksust.
Samuti on ta aidanud kaasa uute teenuste loomisele ja nende turuletoomisele, välja töötanud jaekontseptsioone ning turundusstrateegiaid, ellu viinud arvukalt erinevaid reklaamikampaaniaid, loonud ja arendanud brände ning neid ka re-brändinud. Karin on omandanud EBS-is ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistrikraadi turunduse erialal.
Ivar Krustok, Delfi Meedia
Ivar on töötanud digitaalse turunduse valdkonnas üle 12 aasta. Ta on olnud Resolution Media ja OMD Eesti digimeedia juht, samuti töötanud uuendusliku mobiilireklaamiplatvormi Adcanvas kallal ja käivitanud reklaamiplatvormi frank.ai.
Praegu töötab ta Delfi Meedias, Tehnopolis ja EBS-is. Delfi Meedias juhib ta innovatsiooni ja tehisaru osakonda ning on varem juhtinud ka tootearenduse osakonda. Ivar on andnud turundusloenguid nii Eesti kui ka Soome EBS-is. ja pakub mentorlust Tehnopoli Startup inkubaatoris.
TÄHTSAD KUUPÄEVAD
- Tööde esitamine: 9. september–17. oktoober
- Hilinejate vastuvõtt: 18. oktoober–24. oktoober
- Finalistide avalikustamine: 1. november
- TULImust auhindade jagamine: 6. novembril Making Sense’i konverentsil
Kärt Tomp, TULI