Parimatest parimad teada! Vaata, kes võitsid TULImusta konkursil
Kolmandat korda toimunud TULImusta tulemuskonkursi võitjad selgusid 6. novembril pärast Making Sense’i konverentsi avapäeva. PROTO avastustehases jagati välja 13 auhinda, nende seas ka üks Grand Prix.
Kokku laekus TULImustale 47 projekti ning tunnustust jagati neljas erinevas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Kõigis kategooriates anti välja I, II ja III koht. Kõige säravam töö pärjati kategooriateülese Grand Prix’ga. See valiti välja kategooriate kullavõitjate vahel.
“See projekt oli kõige tummisem ja läbimõeldum,” sõnas žürii hindamisel Grand Prix võitnud töö kohta. “Tehti väga head koostööd, et tuua ühe mütsi alla erinevad ärihuvid ja perspektiivid. Praeguses infokülluses on sellise suure koalitsiooni loomine see, mis suudab asju liigutada.”
Ürituse üks korraldajatest, Turundajate Liidu juhatuse liige Olga Peresild kiitis Grand Prix’d üle andes konstruktiivset žüriid ning muidugi võidutööd!
“See töö tekitas kõige rohkem põhjalikke arutelusid, mis on turundus, miks me seda teeme ja kui palju pühendumust ja kannatust turundus nõuab,” ütles ta. “Töö näitab hästi, kui palju on võimalik saavutada, kui kõik asjad mängivad kokku. Kui töö tegijad mõistavad, et turundus pole müük, vaid midagi muud. Kui tegijad mõistavad, et peab olema pikaajaline mõte. Kui tegijad mõistavad, et idee, mis tundub esialgu riskantne, viib heade tulemusteni.”
Brändikontakt
III koht: Naised maksavad 17,7% vähem. Esitaja: KÕMU / Initiative
II koht: KAITSETAHE. Esitaja: Taevas / Kaitseministeerium
I koht: Kalev. Brändiuuendus. Esitaja: Initiative / Orkla Eesti
Positiivne muutus
III koht: Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab. Esitaja: Inspired Universal McCann / Maag Eesti / Kontuur Leo Burnett
II koht: KAITSETAHE. Esitaja: Taevas / Kaitseministeerium
I koht: Las lämbub? Esitaja: Salama
Andmekasutus
III koht: Turbokiirus: CUPRA kasv sektori keskmisest kaks korda kiiremini. Esitaja: Convertal / Salama / CUPRA / K-Auto
II koht: SEAMLESS MERGE: ADVANCED CLIENT BEHAVIOUR ANALYSIS ACROSS BRANDS. Esitaja: Analytical Alley
I koht: Coopi personaalsete pakkumiste lansseerimine. Esitaja: Tank
Tulemusturundus
III koht: Tallinn Card App. Esitaja: NOPE Creative / Tallinna Strateegiakeskus
II koht: Merit Tarkvara automatiseeritud müügitunnel. Esitaja: Agentuur VIVID
I koht: KAITSETAHE. Esitaja: Taevas / Kaitseministeerium
GRAND PRIX
KAITSETAHE. Esitaja: Taevas / Kaitseministeerium