09.09.2024

Parimad projektid teele! Algas tööde esitamine TULImustale

Tänasest saab töid esitada kolmandat korda toimuvale efektiivsuskonkursile TULImust. Pane teele kõik oma projektid, mille keskmes on andmed, tulemused ja efektiivsus.

TULImusta võitjad selguvad 6. novembril.

Kui Kuldmuna südameasjaks on loovus, siis TULImust seab esiplaanile pikaajalise vaate, andmed ja efektiivsuse. Edu saadab neid, kellel kõige võimsamad tulemused. Parimad selgitab välja ekspertidest koosnev žürii, mille koosseisu avalikustame oktoobris. 

Enne töö esitamist tasub juhend läbi lugeda, seal on kirjas kõige tähtsamad infokillud, mida teadma pead. 

Esita töö

Tähtsad kuupäevad

Tööde esitamine: 9. september–17. oktoober

Hilinejate vastuvõtt: 18. oktoober–24. oktoober

Finalistide avalikustamine: 1. november

TULImust auhindade jagamine: 6. novembril Making Sense’i konverentsil 

Loe, miks osaleda

Kategooriad

TULImustale saab töid esitada neljas kategoorias. Igas kategoorias valitakse esimene, teine ja kolmas koht. Samuti antakse välja kategooriateülene Grand Prix.

  • Brändikontakt

Kategoorias hinnatakse, kui hästi on sihtrühmani viidud brändi kuvand, sõnum ja emotsioon. On oluline esile tuua, kuidas on õnnestunud võimendada brändi positsioneeringut ja väärtust, tugevdada sidet brändi ja tarbija või brändi ja ühiskonna vahel, kaasata sihtrühma ja/või luua positiivne (kasutaja)kogemus.

Kategoorias saavad osaleda tööd, mis on esmailmunud vahemikus 02.10.2023-08.09.2024.

  • Positiivne muutus

Kategoorias hinnatakse turundustegevusi, mille tegelik mõju (kasu/muutus) avaldub enamasti pikaajaliselt. Need on näiteks sponsorlus- ja heategevuslikud programmid, lojaalsust parandavad tegevused, kestlikku tegevust ja jätkusuutlikkust toetavad projektid. Taoliste tööde puhul on raske saada koheseid tulemusi, samas on võimalik näidata seda, kuidas tegevust plaanitakse ellu viia ja kuidas mõõdetakse eri etappide edukust. 

Kandideerima on oodatud turundustööd, mis on loodud viimase kolme aasta jooksul (08.09.2021-08.09.2024), kuid mis peavad olema aktiivselt väljas olnud ka viimasel aastal (vahemikus 02.10.2023-08.09.2024). Nii on võimalik esile tõsta ja mõõta ka pikaajalisi projekte, mitte ainult uusi tegevusi.

  • Andmekasutus

Kategoorias hinnatakse, kuidas tulenevalt andmeanalüüsist, uuringutest ja/või tarbija insight’idest on saavutatud edukad tulemused vastavalt seatud eesmärkidele. Siia alla sobivad kõik turundusprojektid, mille raames andmekasutus ja andmeanalüüs on toonud märkimisväärseid tulemusi või võimaldanud kampaaniat uuenduslikul ja innovaatilisel moel ellu viia.

Kategoorias saavad osaleda tööd, mis on esmailmunud vahemikus 02.10.2023-08.09.2024.

  • Tulemusturundus

Kategoorias tunnustatakse projekte/lahendusi, mille käigus on saavutatud äri seisukohalt märkimisväärne kasv müüginumbrites, külastajate arvus, turuosas, täiendavas tulus jne. Saavutuse aluseks on käesolevate ressursside võimalikult läbimõeldud ja tõhus kasutamine (tulemused on saavutatud kiiremini ja/või väiksemate investeeringutega võrreldes konkreetse kategooria keskmiste näitajatega). Tulemus/muutus peab olema numbritega tõestatav ja üheselt mõistetav.

Kategoorias saavad osaleda tööd, mis on esmailmunud vahemikus 02.10.2023-08.09.2024.

Tasud

TULImustal osalevad tööd, mille eest on tasu laekunud hiljemalt 31.10.2024. 

Mittekvalifitseeruvate tööde eest tasutud osalemistasu ei tagastata.

  • Töö esitamine TULI liikmele 64 € + km
  • Töö esitamine mitteliikmele 76 €  + km
  • Hilinejatel (18.10-24.10) tuleb tasuda iga töö eest lisaks 50% neile muidu kehtivast hinnast.

Kontakt

  • Tehnilised küsimused:
  • Info TULImusta konkursi kohta:

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt