TULImusta auhindu on võitnud 15 erinevat esitajat. Kes on olnud kõige edukamad?
TULImusta konkurss toimub tänavu kolmandat korda. Paslik aeg peale visata, kes on seni võistlusel kõige edukam olnud.
Kahe aastaga on neljas kategoorias kokku jagatud välja 24 auhinda, lisaks kaks Grand Prix’d. Võitjate rivi on olnud väga mitmekülgne: auhinnaga on naasnud 15 erinevat esitajat. Ilmselt on iga projektiga seotud mitu osalist, kuid siin arvestuses lugesime kokku ainult esitajate auhinnad. Näiteks SEBi 2022. aastal võitnud kampaania loovlahenduse tegi Age Creative, kuid kuna esitas SEB, läheb punktike nende arvestusse.
Kõige rohkem auhindu on võitnud Essence Mediacom – ühe pronksi ja neli hõbedat. Esikoht neil veel puudub. Kolm auhinda on Age Creative‘l (Grand Prix, kuld, hõbe) ning Analytical Alley’l (kaks kulda ja üks hõbe).
Kahe autasuga on Agenda PR (Grand Prix ja kuld), SEB Eesti (kuld ja hõbe) ja Initiative (kaks pronksi). Kõigil teistel on kirjas üks auhind. Nende hulka kuuluvad Lae End haridusprogramm, Tank, NOPE Creative, Convertal, Velvet, Jolos, Nobel Digital, Eesti Loodusmuuseum ja Optimist / Tallink.
Grand Prix’d on võitnud Agenda PR (Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon) ning Age Creative / Work in Estonia (Work in Estonia – Time Travel)
Kui Kuldmuna südameasjaks on loovus, siis TULImust seab esiplaanile pikaajalise vaate, andmed ja efektiivsuse. Edu saadab neid, kellel kõige võimsamad tulemused. Parimad selgitab välja ekspertidest koosnev žürii.
Tähtsad kuupäevad
- Tööde esitamine: 9. september–17. oktoober
- Hilinejate vastuvõtt: 18. oktoober–24. oktoober
- Finalistide avalikustamine: 1. november
- TULImust auhindade jagamine: 6. novembril Making Sense’i konverentsil
Autor: Siim Kera, TULI