19.09.2024

TULImusta auhindu on võitnud 15 erinevat esitajat. Kes on olnud kõige edukamad?

TULImusta konkurss toimub tänavu kolmandat korda. Paslik aeg peale visata, kes on seni võistlusel kõige edukam olnud.

Kes võidab TULImustal? Foto: Harry Tiits

Kahe aastaga on neljas kategoorias kokku jagatud välja 24 auhinda, lisaks kaks Grand Prix’d. Võitjate rivi on olnud väga mitmekülgne: auhinnaga on naasnud 15 erinevat esitajat. 

Kõige rohkem auhindu on võitnud Essence Mediacom – ühe pronksi ja neli hõbedat. Esikoht neil veel puudub. Kolm auhinda on Age Creative‘l (Grand Prix, kuld, hõbe) ning Analytical Alley’l (kaks kulda ja üks hõbe). 

Kahe autasuga on Agenda PR (Grand Prix ja kuld), SEB Eesti (kuld ja hõbe) ja Initiative (kaks pronksi). Kõigil teistel on kirjas üks auhind. Nende hulka kuuluvad Lae End haridusprogramm, Tank, NOPE Creative, Convertal, Velvet, Jolos, Nobel Digital, Eesti Loodusmuuseum ja Optimist / Tallink

Grand Prix’d on võitnud Agenda PR (Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon) ning Age Creative / Work in Estonia (Work in Estonia – Time Travel)

Vaata 2022. aasta võitjaid

Vaata 2023. aasta võitjaid

Esita töö

Loe rohkem

Kui Kuldmuna südameasjaks on loovus, siis TULImust seab esiplaanile pikaajalise vaate, andmed ja efektiivsuse. Edu saadab neid, kellel kõige võimsamad tulemused. Parimad selgitab välja ekspertidest koosnev žürii.

Tähtsad kuupäevad

  • Tööde esitamine: 9. september–17. oktoober
  • Hilinejate vastuvõtt: 18. oktoober–24. oktoober
  • Finalistide avalikustamine: 1. november
  • TULImust auhindade jagamine: 6. novembril Making Sense’i konverentsil

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt