TULI valis uue juhatuse
Turundajate Liit
(TULI) valis täna toimunud üldkoosolekul uue 7-liikmelise juhatuse ning sõnastas
võtmeteemad, millega järgnevatel aastatel turundus- ja reklaamivaldkonna edendamiseks tegelema hakatakse.
Fotol TULI juhatuse liikmed Patrik Kupenko, Helen Roonet, Magnus Lužkov, Ivo Kallasmaa, Katre Uibomäe ja Martin Rauam. Keskel TULI uus juht Maarit Mäeveer.
TULI juhatuses jätkavad suhtekorraldusagentuuri Dalton juht Ivo Kallasmaa, loovagentuuri Optimist Creative loovjuht Magnus Lužkov ja digimeedia agentuuri MIXD juht Patrik Kupenko. Ka üritusturundusagentuur Jolos on jätkuvalt TULI juhatuses esindatud, aga seekord uue inimese näol, kelleks on loovjuht Martin Rauam. Uus liige juhatuses on loovagentuuri ImagineTBWA juht Helen Roonet. Esmakordselt on juhatuses esindatud ka turundusjuhid – Katre Uibomäe (Omniva) ja Taivi Koitla (Viru Keskus).
TULI tänab suure tehtud töö eest eelmisesse juhatusse kuulunud Joel Volkovit (Tank), Jaan Naaberit (Neway), Annika Aviksoni (Ad Angels) ja Tanel Lillepalu (Jolos). Nemad seekord oma kandidatuuri ei esitanud. TULI fookusteemadeks on hangetega seonduv nii riigiettevõtetes kui erasektoris, tegelemine ärikeskkonnaga (eetikaküsimused, regulatsioonid), valdkonna arengu ja hariduse toetamine ning valdkonnas toimuva kajastamine ja mõtestamine nii TULI uudistes kui mujal meedias. Seoses sellega hakkavad TULI juhatusega paralleelselt tegutsema järgnevad töörühmad:
Järelkasvu töörühm hakkab tegelema koostöösuhete edendamisega kõikide turundusvaldkonna spetsialiste õpetavate koolidega ja pakkuma sisendit õppekavade kaasajastamiseks. Samuti võetakse plaani praktikaplatvormi loomine koostöös koolide ja TULI liikmetega.
Turustandardite töörühm võtab käsile eetika ja eneseregulatsiooni põhimõtete kirjeldamise ja koostöösuhete loomise seaduste loojate ja rakendajatega. Ka konkursside ja hangete standardid on selle grupi fookuses.
Väljundite töörühma ülesandeks on Kuldmuna festivali ja TULi uudisteportaali arendamine, samuti turuosaliste, brändide ja trendide mõõtmise ning uurimisega tegelemine.
Ülevaade TULI 2018. aasta II poolest:
- ETKAList sai TULI
- Kaasasime turundusjuhid, et liit esindaks nii agentuuride kui turundajate huve
- Viisime koostöös Kantar Emoriga läbi agentuuride maineuuringu
- Toimus liidu esimene konverents Making Sense
- TULI ja Kuldmuna said uued kodulehed
- Alustasime igakuiste teemahommikutega
- Liitu astus 13 uut liiget
Ülevaade TULI 2019. aasta I poolest:
- 24. jaanuaril liitus TULI-ga peatoimetaja Silja Oja
- 29. jaanuaril Kuldmuna konkursi avalöök
- 27. veebruaril Taeva Pesamuna konkurss
- 14. märtsil Kuldmuna konverents Kultuurikatlas
- 15. märtsil Kuldmuna auhinnagala Kultuurikatlas
- 27. märtsil liikmete ajurünnak Laulasmaal
- 30. aprillil liidu teemahommik Kantar Emoris
TULI tulevased sündmused:
- 5. ja 6. juunil 2019 loo jutustamise meistriklass ja töötuba Nordic Hotel Forumis
- 18. juunil 2019 liidu teemahommik Smaily’s
- 19. septembril 2019 Making Sense konverents Apollo Kino Ülemistes
- 20. märtsil 2020 Kuldmuna loovusfestival
TULI-sse kuulub hetkel 45 liiget.
Uus juhatus kinnitati ametisse kaheks aastaks: 2019-2021.
TULI uus juht on alates järgmisest nädalast ehk 27. maist Maarit Mäeveer, kes vahetab välja seni liitu juhtinud Signe Kõivu.
TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liidu missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest (reklaam, bränding, kasutajakogemus jne) kui väärtusest ning tagada tegijate tase selle väärtuse kasvatamisel.
Silja Oja, Turundajate Liit