HABLE unistab veebiruumist, kus lehed on loodud nende eesmärke silmas pidades. Lähemalt räägivad HABLE senistest saavutustest (kolm disainimuna tänavusel Kuldmunal!) ja tulevikuambitsioonidest agentuuri juht Otto Jaansoo ja loovjuht Denry Vendelin.
Junimperium džinnid tõid teile tänavu Kuldmunal 1 hõbeda ja 2 pronksi. Rääkige palun sellest tööst lähemalt – mis oli ülesandepüstitus ja kuidas selle lahendasite?
Junimperium tuli HABLE juurde täpselt nii ideaalselt, kui üks töö agentuuri tulla saab. Brändi asutajatel oli ainult üks ambitsioon – luua maailma parim džinn. Selline, mis austaks joogi pikka ajalugu, aga pakuks alati ka midagi erilist. Samuti oli neil suur armastus valdkonna vastu ja kogemus, millele ehitama hakata.
Parima lahenduse leidmiseks visati kogu meie meeskond pea ees džinnimaailma. Maitsesime erinevaid jooke ning töötasime läbi turu kõige tugevamad tegijad. Äärmiselt kõrge ambitsioon tähendas, et meile ei seatud lahenduse väljatöötamisel erilisi piire ja kõik ideed kuulati huviga ära. Tänu sujuvale koostööle sündiski midagi täiesti unikaalset, mille maailmavallutus on alles alguses.
Mida oma tehtud töödest veel esile tooksite?
Üks viimase aja põnevamaid töid oli kindlasti Guildi koduleht, mis sai loodud koostöös nende disainer Felix Laasmega. Kuna lahendus ei tulnud vaid meie sulest ja eesmärgid muutusid lehe arenedes, erines protsess ka tavapärasest, hõlmates lugematuid koosolekuid ning ideede põrgatamisi. Tulemuseks on kindlasti üks äärmiselt silmapaistev ja hästi toimiv lehekülg, mis räägib brändi lugu suurepäraselt.
See projekt oli kindlasti meie jaoks ka suur õppimise koht, sest oleme just uuendamas ja veelgi täpsemalt kirja panemas erinevate tööde workflow’d. Soovime, et iga töö alguses oleks kliendil hea ülevaade, kuidas ja mida me tegema hakkama, millised on erinevad etapid ning millistel hetkedel kokku saame, et asju üle vaadata. Samuti soovime tagada, et ükski mõte kuhugi kuklasoppi peitu ei jääks ning kohe alguses õiges suunas saaks liikuma hakata.
Kõik meie arendatud lehed on loodud WordPressil, sest tunneme, et see on ainus platvorm, millel on tõesti kõik võimalik. Samas on tulemus alati turvaline ja äärmiselt kiire.
Töödest võiks välja tuua veel Lumineci, mis tegeleb B2B turul valguslahendustega. Tegelikult üpris kuiv valdkond, kuid uue brändi abiga on nad hetkeolukorrast hoolimata hoogsalt ka rahvusvahelisel turul mahtusid kasvatamas
Ka Organic Estonia oli väga põnev projekt, kus vaatasime brändi kogu filosoofia ning visuaalse identiteedi täiesti nullist üle ja lõime lahenduse, mis Eesti mahedust mõnusalt edasi annab.
Miks otsustasite TULI liikmeks astuda? Millised on teie ootused?
Usume, et ainult koos saab liikuda tulemuste suunas, mis aitavad areneda kogu valdkonnal. TULI on juba loonud keskkonna, kus turundust võiks hakata hindama alustel, mida see tegelikult endas kätkeb. Soovime samuti, et seda ei nähtaks vaid eelarvereana, vaid võimalusena luua kauakestvat väärtust – jutustada lugusid, mis inimesi liigutavad. Tunneme, et TULI liikmena saame sellese oma panuse anda ja olla osa Eesti kommunikatsioonivaldkonna eduloost.
Tutvustage palun oma agentuuri tiimi.
HABLE sai alguse 7 aastat tagasi ja on loomulikus rütmis kasvanud aina suuremaks. Täna teeb HABLEst HABLE kuus loovat inimest, kelle erinevad oskused täiendavad üksteist. Seepärast toimime ka igapäevaselt väga mõnusalt. Kui kellelgi abi vaja, siis saab kõrvaltlauast nõu küsida.
“HABLE on sinu auhinnatud reklaamiagentuur, disainiagentuur ja digiagentuur mugavalt ühes” – nii seisab teie kodulehel. Mis on teie peamine tugevus, kirss tordil?
Hable võimekus peitubki selle inimestes. Kuna hea kommunikatsioon ületab igasugused kanalite piirid, siis tunneme, et suurepäraste tulemused saavutatakse, kui iga selle osa on hästi planeeritud. Siin tulevadki mängu meie inimeste erinevad oskused, mis kokku teevad ühe ideaalse kompoti. Nii võimegi olla uhked võimaluse üle pakkuda tiimina kommunikatsiooniks kõike, mida vaja – sõnumitest fotode ja kampaaniatest kodulehtedeni.
Mis on teie ambitsioon? Millest unistate?
Kuna järjest rohkem inimesi kolib oma tegevustega veebi, siis näeme, et seal annab väga palju ära teha. Kui klassikalist turundust ja kommunikatsiooni usaldatakse julgemalt oma ala spetsialistidele, siis kodulehtede olukord ei ole niivõrd kiita. Logo ja nime ei looda ette valmis tehtud template’i järgi. Sama ei tohiks teha ka veebilehega. Kohaga, kuhu enamus kommunikatsioonist kliendi suunab. Me unistame veebiruumist, kus lehed on loodud nende eesmärke silmas pidades.
HABLE on alates augustist 2020 Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 79 ettevõtet.