TULI uus liige VURR Digital: Kutsume end vurriorideks
„Defineerisime
end kunagi sotsiaalmeedia agentuurina, aga üsna pea oli selge, et need kingad
pitsitavad. Meie tiimis on täna 10 inimest, kelle seast leiab nii sisuloojaid,
disainereid kui ka animatsioonivõimekusega foto- ning videogurusid. Kutsume end vurriorideks, sest oleme oma tiimi rajanud eeldusega, et igal lülil
on lai oskustepagas,“ ütles strateegilise loovagentuuri VURR Digital tegevjuht Madis Trei.
Fotol: VURR Digitali tegevjuht Madis Trei
„TULI-ga
liitumine tundus ainuke loogiline samm, kui tahame tõesti turundusmaastiku
vormimisel kaasa lüüa. Koos teiste teadlike inimestega jõuab alati kiiremini
rohkemate muutusteni, kui igaüks oma nurgas pusides,” selgitas VURR Digitali
tegevjuht Madis Trei TULI-ga liitumise tagamaid.
„Tänasel päeval
ei vaidle enam keegi vastu digimeedia võidukäigule. Kahjuks näeme aga
seniajani, kuidas digiagentuuri poole pöördutakse viimasel võimalikult hetkel,
kui “suur algidee” peaks ka digikanalites jalad alla võtma ja iga tarbijani
jooksma. Meie jaoks pole kahjuks harvad need juhused, kus lauale potsatab
teleklipp, millest lihtsalt sotsiaalmeedia eetri täitmiseks vaja lõigata
lühiformaate või välimeediamaterjale, millest bännereid formaatida. See ei ole
kindlasti hea digiturundus. Digimeedia sisu, läbimõeldud sotsiaalmeedia
aktsioonid ja koostöö mõjuisikutega peaks olema tänaseks hetkeks küll iga
vähegi turundusse panustava ettevõtte aastaplaanides ning eelarveridadel,“
kirjeldas Trei väljakutseid digiagentuuri igapäevatöös.
„Usume, et läbi
TULI saame seda vana mõtteviisi muutma hakata ning näidata veelgi paremini hästi
tehtud digiturunduse väärtust. TULIlt ootame muidugi avatud käsi ja
kaasamõtlevat punti ning teame juba, et see on meid ootamas,“ lisas ta.
„Ettevõtted on
välisriikide jälgedes endale aina laiema võimekusega turundusmeeskondasid
loomas, kuid agentuur ei kao in-housingu tõttu valemist ära. Mis muutub,
on agentuuri roll ettevõtte ja tema tarbijate vahele rada raiudes. Me tahame
Vurriga olla selle tee rajajaks,“ rääkis Trei agentuuri-kliendi suhte tulevikust.
„Defineerisime
end kunagi sotsiaalmeedia agentuurina, aga üsna pea oli selge, et need kingad
pitsitavad. Tänasel hetkel teavad meie kliendid, et Vurr abistab kõigega, mis
puudutab kampaaniaideid, kodu- ja kampaanialehti, e-maili turundust,
videoproduktsiooni, sotsiaalmeedia strateegiaid, sisuloomet, fototöid,
mõjuisikute valikuid ja nii edasi. Kuna brändi lugu jõuab sageli tarbijateni
kõige lähemale just digi- ja sotsiaalmeedia kanalites, on meie roll olla
strateegiliseks partneriks, kes ütleb, millisel moel, mis sõnumite ning millise
formaadiga me parima tulemuse saavutaksime,“ selgitas Trei, milliseid probleeme
VURR oma klientidel lahendada aitab.
„Meie tiimis on
täna 10 inimest, kelle seast leiab nii sisuloojaid, disainereid kui ka animatsioonivõimekusega
foto- ning videogurusid. Hellitavalt kutsume end vurriorideks, sest oleme oma
tiimi rajanud eeldusega, et igal lülil on lai oskustepagas,“ kirjeldas ta
VURR-i meeskonda.
Vurri loojaks on
täna Creative Unioni gruppi juhtiv Rauno Kutti, kes pani ettevõtmisele
aluse 2013. aastal. Mõni aeg hiljem sai liitutud Creative Unioniga ja sellest
ajast saati on VURR oma teenuseid ümber töötanud, arenenud ja igapäevaselt uusi
väljakutseid otsinud. „Mõne projektiga astume kindlasti ka oma mugavustsoonist
välja – üks sellistest on ilmavalgust nägemas tuleval kevadel, kuid sellest
juba pikemalt järgmisel korral,“ lisas ta.
Lisainfo:
Madis Trei
Tegevjuht
VURR Digital
Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid
professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna
ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 58
ettevõtet. Lisaks VURR Digitalile kuuluvad Creative Unioni agentuuridest
TULI-sse ka Newton ja Kontuur Leo Burnett.
Silja Oja, TULI