TULI uus liige: Coca-Cola
Turundajate Liiduga (TULI) liitus Coca-Cola. Kommenteerib Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Nele Normak.
“Maailma ühe tuntuima brändina oleme turul hästi nähtavad ja tõmbame enda poole erinevat tähelepanu. Coca-Cola jaoks on oluline kasutada meile osutatud tähelepanu missioonitundega ja kaasata nii oma sektori esindajaid kui ka teiste alade eksperte, et meie kõigi igapäevaelu paremaks muuta. Coca-Cola brändi rahvusvahelisus annab võimaluse olla teadlik meie valdkonda puudutavatest trendidest veel enne, kui need jõuavad Eesti infovälja. Soovime oma globaalse kogemuse ning eri riikide parimate praktikatega muuta Turundajate Liit koostöös teiste liikmetega valdkonna mõjukaks esindusorganisatsiooniks Eestis,” ütles Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Nele Normak.
“Turundajate Liidus soovime aktiivselt panustada turustandardite ja järelkasvu valdkonna arengusse. Meie arvates on oluline olla partner nii seaduste algatajate kui rakendajate jaoks, sest ainult nii tagame arusaadava ning läbipaistva ärikeskkonna kõigile turuosalistele. Loomulikult on meie tähelepanu suunatud turundushariduse arendamisele ja jätkusuutlikkusele Eestis. Meil on andekaid noori, kes võiksid tuntuid rahvusvahelisi brände tulevikus turundada, aga neid on vaja õppeprotsessi ajal toetada eeskujudena või mentoritena,” lisas ta.
TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 51 ettevõtet.
Lisainfo:
Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu tegevjuht
+372 5331 5711