TULI teemahommik 30.04: “Kuidas leida tarbijale olulised puutepunktid?”
Turundajate Liit ja Kantar Emor kutsuvad liidu liikmeid teemahommikule 30. aprillil, kus vaatluse all on tarbija ja brändi kokkupuutepunktid ning analüüs riigikogu valimiste kontekstis.

Aeg: 30. aprill 2019 kell 09:30-11:20
Koht: Kantar Emor
Aadress: Maakri 21, Maakri Kvartal, 3. korrus
Päevakava:
10:00 – 10:20 Sissejuhatuseks avab kokkupuutepunktide teemat laiemalt Kersten Jõgi, Kantar Emori uuringuekspert, rääkides sellest, kuidas leida tarbijale/kliendile olulised puutepunktid, millesse panustamine toob tulemust.
10:20 – 11:00 Ettekande teeb Aivar Voog, Kantar Emori uuringuekspert, selle aasta erakondade kampaaniate värsketele andmetele tuginedes ning toob võrdlusmomente ka 2017. a valimiskampaania analüüsist.
11:00 – 11:20 Arutelu ja küsimused
Teemahommik on Turundajate Liidu liikmetele tasuta. Kohtade arv on piiratud, registreeri palun osavõtt hiljemalt 26. aprilliks.
OSALEJAD:
1 | Baltika |
2 | Initiative |
3 | Dava Foods |
4 | Kontuur Leo Burnett |
5 | Kontuur Leo Burnett |
6 | Kontuur Leo Burnett |
7 | Age McCann |
8 | Age McCann |
9 | Turundajate Liit |
10 | Baltika |
11 | Eesti Post |
12 | Zavod BBDO |
13 | Havas Creative |
14 | Havas Creative |
15 | Turundajate Liit |
16 | Havas Media |
17 | Orkla |
18 | ImagineTBWA |
Tegevjuht
+372 5023 456