Toimus esimene TULI sotsiaalmeedia ekspertide kohtumine
Eile, 5. detsembril kohtusid TULI liikmetest sotsiaalmeedia
spetsialistid Kultuurikatlas, et üksteisega tuttavaks saada ja kogemusi
vahetada. Kohtumist võõrustas Johannes Sepp Age Creative’ist.
Üritus osutus populaarseks, osalejaid tuli
kokku 23. Gruppides arutati erinevaid erialaseid probleeme ning pakuti neile ühiselt
ka lahendusi.
Selgus, et sotsiaalmeedia ekspertide suurimad
väljakutsed on hetkel:
- Kuidas panna kasutajate loodud sisu haakuma brändi
kui tööandja turunduslike eesmärkide & sisekommunikatsiooniga; - Mõjuisikud – sobivate persoonide leidmine
& koostöö nendega; - Orgaanilise leviku hääbumine;
- Ajaresursi kasutamine ja rööprähklemine;
- Kvaliteet & selle hoidmine;
- Erinevad koostöömudelid ja lähenemised sisu
maksimaalseks kasutamiseks erinevate kanalite vahel.
„Nalja sai palju ning atmosfäär oli väga
hubane,“ ütles Johannes Sepp.
Lisaks grupitöö juhtimisele tegi Johannes
ülevaate ka viimase aja põnevaimast teemast sotsiaalmeedias, liitreaalsusest,
ning tutvustas viimase aja uuendusi, kampaaniaid ja lähenemisi.
Kohtumine lõppes teadmiste kontrolliga, sest Eesti on ju PISA uus liider.
TULI sotsiaalmeedia spetsialistid hakkavad 2020. aastal kohtuma kord kvartalis ning järgmiseks võõrustajaks on ERR.
Loovagentuur Age Creative on Turundajate Liidu (TULI) liige. Tänavusel Kuldmunal valiti Age Creative Aasta Digiagentuuriks.
TULI ühendab
kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme
tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse
kuulub praegu 64 ettevõtet.
Silja Oja, TULI