14.03.2025

Telia turundus- ja kommunikatsiooniüksusel on uus juht

Alates 12. märtsist juhib Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust Katriin Loorents, kes on varasemalt tegutsenud Bolti strateegilise kommunikatsiooni nõunikuna ning pikaajaliselt juhtinud Eesti Energia turundust ja kommunikatsiooni.

Katriin Loorents. Foto: Telia

„Kaasaegses maailmas on väga vähe asju, mis ilma tehnoloogia kaasabita juhtuvad. Telekommunikatsioon toob inimesi kokku ja aitab julgetest ideedest kasvatada maailma muutvad ettevõtted. Telekomina on Telia infoühiskonna keskmes. See on ülisuur võimalus, aga ka täpselt sama suur vastutus,“ lausus Katriin Loorents.

Loorentsi sõnul ootavad kliendid oma teenusepartneritelt läbipaistvust, usaldusväärsust ja vajadusel ka oskust tunnistada vigu – need väärtused on muutuvas maailmas üha olulisemad.

„Minu senised kohtumised Telia inimestega on kinnitanud, et siinne tiim tegutseb südamega ning sooviga pakkuda igale kliendile parimat teenust ja teenindust. Samuti näen Telias selget soovi nihutada arusaama sellest, millist kasu kiiresti arenev tehnoloogia inimeste ellu ja ühiskonda toob,” lisas Loorents.

Katriin Loorents on varem tegutsenud Boltis juhtkonna nõunikuna strateegilise kommunikatsiooni vallas. Lisaks on ta töötanud üle 12 aasta Eesti Energias, millest viimased kaheksa aastat oli ta turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor.

Telia Eesti tegevjuhi Andre Visse sõnul on tal väga hea meel tervitada ettevõttes uut turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhti, kellel on pikaajaline strateegilise kommunikatsiooni, brändi ja turunduse juhtimise kogemus.

„Viimaste aastate uued väljakutsed meie regioonis on veelgi paremini esile toonud Telia ühiskondliku rolli elutähtsa teenuse pakkujana. Oleme investeerinud toimepidevusse, küberturbesse, petuskeemide vastasesse võitlusse, digiühiskonna arengusse ja tulevikuharidusse. Meie eesmärk on digitaalselt võimekas Eesti, kus inimestel on kõrge digipädevus ja teadlikkus. Tänapäevase tehnoloogia nutikas kasutamine teeb meid ühiskonnana tugevamaks ja konkurentsivõimelisemaks ning Telial on selle teadlikkuse tõstmisel kandev roll. Katriini laialdased kogemused ning oskus luua tugevaid tiime ja inimkeskset töökultuuri annavad mulle kindluse, et suudame oma turundus- ja kommunikatsioonikeele veelgi selgemaks muuta,“ märkis Visse.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt