Vaata telereklaamfilme, mis pälvisid Kuldmunal enim tähelepanu
Kuldmuna turunduskommunikatsiooni kategooria üks alamkategooriaid keskendub telereklaamfilmidele. Vaatame, millised reklaamid särasid sel aastal kõige eredamalt!
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.2. Telereklaam
- Eesti majandus teeb vähikäiku. Autoriteedid manavad rahvale tumedaid stsenaariume. Ühiskond tardub. Unistused tuhmuvad. Muutused ja ideed tunduvad üha kättesaamatumad. Tegelikult on lahendus olemas – tuleb astuda esimene samm. Teises suunas. Pilk suunatud horisondile. Iga järgmine samm on lihtsam. Las nad vaatavad. Las sosistavad. Meil kõigil on vabadus liikuda edasi.
Töö esitaja: Tank.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.2. Telereklaam
Tehnoloogia kas eraldab või ühendab meid. Optimist võttis fookusesse digilõhe probleemi läbi ühe pere digioskusliku loo, mille aluseks oli meid ümbritsevate noorte jagatud tüütud kohustused ning eakate hirm digitaliseerumise ees.
Töö esitaja: Optimist.
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.2. Telereklaam
- Oleme kõik kursis, et viimaste aastate jõulureklaamid moodustavad suuresti tõelise pisarakiskujate paraadi, kust ei puudu tegelased nagu armas vanur lapselapsega, ootamatult ellu ärganud kaisukaru või jõuluks koju reisiv ärimees. Aga millised jõulud on neil, keda ühiskond kõige enam vajab? Juba pikka aega luubi all olnud õpetajate töömurede valguses pööras Tank Kaleviga pilgud just nimelt koolimajja.
Töö esitaja: Tank.
Autor: Kärt Tomp, TULI