Tele2 turundust ja kommunikatsiooni hakkab juhtima Georgi Viies
Tele2 juhtkonna liikme ja turundusjuhina alustab tööd pikaajalise turunduskogemusega Georgi Viies, kelle üks esimesi eesmärke on leida tasakaal loovideede ning müügieesmärkide vahel.
“Mulle on Tele2 alati eristuva brändikeelega silma paistnud – olgu need siis kümne aasta tagused humoorikad reklaamfilmid või viimaste aastate põhjusega mässaja tööandja bränding. Seda põnevam on minu jaoks väljakutse juhtida Tele2 turundustegevusi uutesse kõrgustesse. Seda aitab mul teha tore turundustiim, keda plaanin jäägitult usaldada, aga ka kogu ülejäänud ettevõte ja partnerid. Turundus on minu kirg ja Tele2 põhjusega mässajatega olen valmis luurele minema küll,” sõnas Viies.
Georgi Viies on ligi paarkümmend aastat nii turundusjuhi rollis kui ka vabakutselisena mitmete suurte brändide näo kujundamisesse panustanud, sh on tema lennukad ideed Ülemiste City, Solarise, TV3-e ja Kaubamaja ning Selveri turunduse taga.
“Mind on alati paelunud turunduse kui valdkonna juhtimine ja mu senine teekond selles valdkonnas on olnud väga põnev ning hariv. Arengule on seejuures vürtsi andnud erinevad sektorid: jaekaubandus, teenindus, meedia, kinnisvaraarendus. Nüüd olen jõudnud telekommunikatsiooni ja siin on mida õppida, aga samas tunnen, et mul on ka, mida anda.”
Tele2 tegevjuht Margus Nõlvak lisas, et Georgi Viies täiendab ettevõtte tiimi oma kirgliku isiksuse, loovuse ja professionaalsusega. “Georgi on suurte kogemustega äge turundusjuht, kelle positiivne energia ja suur tahe aitavad meil üheskoos Tele2 brändi veelgi paremaks muuta,” kommenteeris ta.
Tele2 Eesti kuulub rahvusvahelisse Tele2 Gruppi ja pakub mõistliku hinnaga kvaliteetseid sideteenuseid ligi 500 000 kliendile. Ettevõtte tegevusvaldkonda kuulub ka kõrgkäideldavate sidelahenduste osutamine riigi- ja erasektorile, andmeside transmissiooni pakkumine operaatoritele, andmekeskustele, sisuteenuste osutajatele, pankadele ning teistele äriklientidele.
Toimetas: Siim Kera, TULI