23.12.2024

Üllatav “head aega”: Tele2 kutsub veetma ekraanivabu pühi

Vaimne tervis on viimastel aastatel tõusnud üheks olulisemaks arutlusteemaks. Üha rohkem inimesi tunnistab, et vaimse heaolu hoidmine on keeruline väljakutse. Tihti osutab süüdistav sõrm nutiseadmetele: pidevad märguanded, sihitu skrollimine, sotsiaalmeedia loodud “täiusliku elu” kuvand ning unetud ööd ekraanide seltsis.

Tele2 soovib, et veedaksid vähem aega ekraanidega. Visuaal. Kuvatõmmis videost.

Need harjumused hiilivad meie ellu kergelt, kuid neist loobumine osutub tihti arvatust raskemaks. Pikapeale võivad need põhjustada stressi, ärevust ja isegi läbipõlemist.

Tele2 mõistab, et ekraanid on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks. Ühelt poolt aitavad need meil suhelda ja kõige olulisemaga kursis olla, kuid teisalt võivad need meid liialt endasse haarata, jättes vähem aega puhkuseks ja päriselt kohal olemiseks. Seega otsustas Tele2, et midagi tuleb muuta ja viskas kinda nii iseendale kui ka oma klientidele.

Koostöös Not Perfecti, META Advisory, VAASi ja Hypega sündis kampaania “Head aega, ekraanid!”. See kutsub inimesi panema nutiseadmed pühadeks käest ja olema päriselt kohal – nii enda kui ka oma lähedaste jaoks.

“Me teame, et ekraanid on saanud suureks osaks meie igapäevaelust, aga nende liigne kasutamine võib jätta oma jälje,” ütleb Tele2 Eesti turundusjuht Georgi Viies. “Sel jõulul otsustasime teha midagi ootamatut – kutsume inimesi pühade ajal üles ekraanid kõrvale panema. Veetke see aeg oma lähedastega ja looge mälestusi, mida ükski ekraan ei suuda asendada.”

“Tele2 näitas, et julged otsused viivad oluliste tegudeni,” sõnab Not Perfecti kunstiline juht Katrina Sirelpuu. “See kampaania ei olnud lihtsalt järjekordne turvaline ja etteaimatav projekt. Kui brändid julgevad mugavustsoonist välja astuda, sünnivadki kõige ägedamad ja tähendusrikkamad kampaaniad.”

Not Perfecti loovjuht Vadym Tkachuk lisab: “Tegelikult esitlesime sarnase idee Tele2-le juba varem, kuid siis see jäi sahtlisse. Seekord klappis kõik – klient oli julgem või meie veel veenvamad, kes teab. Aga hea tunne on näha, et see idee lõpuks ellu viidi.”

Kampaania raames jagab Tele2 oma esindustes telosokke – spetsiaalseid jõulusokke, kuhu šokolaadi asemel saab peita telefoni. Idee on lihtne: riputa sokk teiste päkapikusokkide kõrvale ja anna oma telefonile jõulupuhkus. Nii saad jõululauas vanaema jutule keskenduda ja kuulata onu Heino nalju – ilma et keegi peaks neid kordama!

Lisaks toimub kampaania raames Hea Aja Festival, mille korraldab üritusturundusagentuur Hype. Festival leiab aset 28. ja 29. detsembril ning on kõigile Tele2 klientidele tasuta. Üritusel saab teha palju ägedat: mängida rannavõrkpalli, proovida näojoogat, osaleda trummitöötubades ja palju muud. Fotograafki on vanakooli stiilis – hetki jäädvustab Polaroid-kaamera, ilma ühegi ekraanita.

Festival on juba praegu pälvinud suurt huvi, mis näitab, kui väga inimesed igatsevad ekraanivabu hetki ja kvaliteetaega oma lähedastega – eriti just pühade ajal.

Tele2 sõnum on lihtne: unusta ekraanid pühadeks ja ole päriselt kohal. Virtuaalne maailm võib oodata – nüüd on aeg jagada hetki nendega, kes sulle kõige kallimad. Jõulude suurim kingitus on aeg. Kasuta seda targalt!

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt