Tele2 Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhib tänasest Annika Parm
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhina alustab 7. aprillist tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Annika Parm. Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.

Annika Parm on vedanud turunduse strateegilist juhtimist nii teenuse- kui ka tootesektorites, viimati SmartPosti Baltikumi turunduse ja kliendikogemuse juhina ning varasemalt ka globaalsel tasandil finantssektoris. Ta peab oluliseks tugeva brändi ehitamist, selget strateegiat ja julget ideeloomet. Tele2s näeb Annika võimalust kombineerida senine kogemus ettevõtte ambitsioonidega, et saavutada veelgi suuremat edu.
„Turundus ei seisne pelgalt efektses sõnumis – selle tuum peitub päris inimeste mõistmises ja kōnetamises,“ ütleb Annika Parm. „Uute võimaluste katsetamine turunduses on mulle alati põnevust pakkunud ning Tele2 julge ja mässajalik stiil, mis samas alati kliendid esikohale seab, lubab mul selle põnevusega järgmisele tasemele minna.“
Tele2 Eesti juhi Margus Nõlvaku sõnul on Annika liitumine samm edasi nii ettevõtte turunduse kui ka laiemalt kliendikogemuse arengus. „Meie soov on klientide ootusi ületada ja sellele aitab Annika kogemus ning värske vaade kindlasti kaasa. Tele2s ei karda me uuendusi, vastupidi – meie soov on kliendisuhtlus veelgi personaalsemaks ja ägedamaks muuta,“ rõhutab Nõlvak.
Tele2 on Eestis üks juhtivaid telekommunikatsiooniteenuste pakkujaid, kelle eesmärk on tuua inimesteni mõistliku hinnaga, kvaliteetsed ja muretult toimivad sidelahendused. Ettevõte teenindab enam kui 450 000 eraklienti, kes hindavad Tele2 paindlikke pakkumisi ja sõbralikku klienditeenindust.
Toimetas: Siim Kera, TULI