VAATA ENNE TEISI | Tallinki jõulureklaamist selgub, kui vähe eestlased tegelikult armastust näitavad
Homme avalikustatakse Eestis Tallinki uus jõulureklaam, mis paneb vaataja mõtlema, kuidas leida pühadeajal rohkem võimalusi oma lähedastele armastuse väljendamiseks ning koos kvaliteetaja veetmiseks. TULI portaalist saad seda vaadata juba täna!
Videoloo keskmes on laeval tehtud intervjuud inimestega, kes räägivad siiralt ning eestlaslikult pisut kinniselt armastusest. Tõeliselt mõjusaks teeb reklaami Tallinki tellitud armastusteemaline küsitlus, mille tulemused on kombineeritud videoloosse intervjuudega paralleelselt.
Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilt selgitab, kuidas kampaania sündis: „Mitu viimast aastat on meie jõulureklaamid kandnud sõnumit „Kus soovid täituvad“. Sel aastal tahtsime seda ideed veelgi avada ja mõelda, millised on need kõige sügavamad ja erilisemad soovid, mille täitumisele saaksime ka meie kaasa aidata.
Tuginedes hüpoteesile, et meie kultuuriruumis ei väljendata armastust piisavalt tihti, viisime üheskoos Norstatiga läbi uuringu. Küsisime eestlastelt, kuidas nad armastust väljendavad ja kas nad tahaksid neid sõnu sagedamini kuulda. Näiteks joonistus küsitlusest välja, et vähem kui 40% eestlastest arvab, et nende lähedaste seas öeldakse tihti „Ma armastan sind“ ja pea kahe kolmandiku hinnangul on eestlased üldse liiga häbelikud, et neid kolme sõna välja öelda. Andmed olid meie jaoks piisavalt üllatavad, et nendega Eesti inimesi heas mõttes raputada, sest olla armastatud on ju üks meie kõige sügavamatest soovidest.
Tõdesime koos Eesti inimestega, et sõnadest on veelgi olulisemad teod. 86% inimestest soovib, et nad saaksid veeta rohkem aega oma lähedastega. Just see ongi meie jõulukampaania sõnum – leiame rohkem viise, kuidas öelda “Ma armastan sind”, ja võtame aega, et olla koos oma kõige kallimate inimestega.
Tahame tänavuse jõulukampaaniaga panna kõlama, kui olulised on Tallinki jaoks inimsuhted. Me ei vii kõigest inimesi punktist A punkti B, vaid ühendame kõiki Läänemere kaldaid ja inimesi.“
Tallinki tellitud ja septembris kahe nädala jooksul läbi viidud Norstati veebiküsitluses osales tuhat Eesti inimest vanuses 18–74.
Loovjuhid: Kärt Vilt, Karmel Helena Kokk, Emily Aalde
Produktsioonifirma: Get Shot Films
Režissöör: Martti Helde
Produtsent: Alis Raudsepp
Operaator: Mattias Veermets
Kunstiline juht: Emily Aalde
Loovkirjutaja: Karmel Helena Kokk
Projektijuht: Kärt Vilt
Autor: Tallink