07.03.2025

Tallink Silja Line’i kaubamärk Sea Mode pälvis Aasta Kaubamärk 2024 eripreemia

5. märtsil jagas Patendiamet Kultuurikatlas tunnustust 2024. aasta parimatele kaubamärkidele ja disainidele. Tallink Grupi registreeritud kaubamärk Sea Mode saavutas rahvahääletusel 3. koha, kuid pälvis Eesti Kaubandus-Tööstuskoja lemmiku tiitli ning Patendiameti Aasta Kaubamärk 2024 eripreemia.

Tallinki brändijuht Annika Lipstal ja Kaubandus-Tööstuskoja juht Mait Palts. Foto: Rasmus Kooskora

Tallink Grupi brändijuht Annika Lipstal: “Sea Mode kirjeldab merel olemise tunnet – argielust välja lülitumine, puhkamine ja hetkes olemine. Merel on aega olla koos meile oluliste inimestega. Kasutame Sea Mode’i märki oma kommunikatsioonis kruiisikogemuse kirjeldamiseks. Kliendid on selle hästi vastu võtnud ja ootavad, et nupp jõuaks ka nende telefonidesse, lennurežiimi kõrvale,” kirjeldas Lipstal.

Kaubandus-Tööstuskoja juht Mait Palts sõnas auhinnatseremoonial, et Tallinki kaubamärk Sea Mode pälvis eripreemia, sest selle näol on tegemist haruldast tüüpi liikumismärgiga ehk lühikese videoklipiga, mida kasutatakse oma teenuste reklaamis, ning nende otsus langes Sea Mode’i kasuks kuna see on meeldejääv, silmatorkav ja jutustab Tallinki toodete-teenuste lugu.

Mullu, 2024 aasta alguses kuulutas Patendiamet avatuks Aasta Kaubamärk rahvahääletuse, et valida välja ja tõsta esile 2024. aastal registreeritud silmapaistvamad kaubamärgid, mis eristusid oma kaunikõlalisuse, leidlikusse või visuaalse erilisuse poolest ning üheks nendest esile tõstetud kaubamärkidest oli Tallink Silja Line’i kaubamärk Sea Mode. Konkursil osales ühtekokku 12 kaubamärki.

Aasta kaubamärgiks kandideerisid Patendiameti korraldatud rahvahääletusel Eesti ettevõtjate märgid, mis on registreeritud 2024. aastal Eestis või Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis. Võistlustulle asus kaksteist märki, mis kõik on möödunud aastal pälvinud Patendiametilt kuu kaubamärgi tiitli. Tegu on märkidega, mis on sõnaliselt või visuaalselt silmatorkavad ja tarbija jaoks atraktiivsed. Oma lemmikutele andsid üritusel eripreemiaid üle ka Patendivolinike Koda, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Keele Instituut ja Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit.

Vaata siit ka pikemat intervjuud Tallinki brändijuhi Annika Lipstaliga Patendiameti veebis:
Kuu parim | Eriline kaubamärk, mis aitab Tallinkil oma brändilubadust täita | Patendiameti ajaveeb

Autor: Kai-Ines Nelson, Tallink Grupp
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt