08.04.2025

Tallegg viib kõik enda tooted päikesekollasesse pakendisse

Kodumaine broilerilihatootja Tallegg viib oma pakendid brändiväärtustega kohasemaks ja muudab need päikesekollaseks. Senine heleroosa värske liha karp ning toodete värvilised etiketid lähevad järk-järgult üle sooja päikesekollasesse tooni, mis sobib suurepäraselt Talleggi äsja sõnastatud visiooniga.

Tallegg saab uue pakendi.

„Värskelt tehtud tarbijauuringud ja brändi analüüs näitasid, et kollane toon annab meie toodetele parima äratuntavuse ning toob suurepäraselt esile Talleggi kerguse, sõbralikkuse ja kvaliteedi,” selgitab Talleggi toote- ja brändijuht Tiina Stint.

Kollast seostatakse broileriliha kategooriaga laialdaselt, ent Tallegg on oma senise identiteedi juures tahtnud vältida liiga intensiivset värvilahendust. „Nüüdseks oleme leidnud just õige, pehme ja sooja kollase, mis sobitub suurepäraselt meie uuendatud brändiväärtustega,” sõnab Stint. „Uus signatuurvärv on läbiv kogu tootevalikus, sealhulgas nii värsketel kui töödeldud lihadel ja ka Tallegg Fit! sarjas, mille eristuv sinine toon jääb osaliselt alles, kuid saab juurde samas stiilis kollased elemendid.”

Värvi uuendus põhineb kolmel peamisel sambal:

  • Visioon: Kujundada maailma, kus inimesed tunnevad end kergema, tervema ning õnnelikumana – tänu puhtale, lihtsale ja hoolikalt loodud toidule.

  • Lubadus: Pakkuda tervislikke, mugavaid ning inspireerivaid tooteid, aidates inimestel toituda täisväärtuslikumalt.

  • Iseloom: Tallegg on sõbralik, praktiline ja usaldusväärne kaubamärk, mis väärtustab lihtsust, kvaliteeti ja tervislikku elustiili.

Pakendite värskendust suunasid nii tiimi sisemised tähelepanekud kui ka kogunenud tagasiside: „Näiteks meie tehtud tarbijauuringus ei hinnatud Talleggi seniseid pakendeid piisavalt eristuvaks ega isuäratavaks. Tahtsime, et edaspidi oleks Talleggi riiulilt lihtsam leida, samas säiliks toodete kerguse ja puhtuse tunnetus,“ märgib Stint.

Uue disainiga pakendid on kauplustesse osaliselt juba jõudnud. Värske liha on poeriiulitel uues kuues alates juulikuust. „Meil on hea meel, et saame Talleggi järjekordse arenguetapi koos tarbijatega läbi teha ning usume, et päikesekollane annab suure panuse meie eesmärki — inspireerida inimesi nautima kergust, tervislikkust ja puhtust igas einestamises,” sõnab Stint. Lõplikult on kõik pakendid vahetunud selle aasta lõpuks.

Pakendeid uuendas Tabasco.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt